پایان نامه فرهنگسراپایان نامه مرکز قرهنگیدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله فرهنگسرارساله مجموعه فرهنگیطرح نهایی فرهنگسراطرح نهایی مجتمع فرهنگی

 رساله مجموعه فرهنگی اجتماعی

 رساله مجموعه فرهنگی اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :V 9

رساله مجموعه فرهنگی اجتماعی

امروزه نقش فضاهای چند عملکردی و تخصصی بر کسی پوشیده نیست و مجموعه فرهنگی و جایگاه والی آن در هر عصر از تاریخ بشری نیز چنین است .مهمتر از آن انسان بدون تعاملات اجتماعی مفهومی پیدا نخواهد کرد . لذا پروژه حاضرتحت عنوان ذکر شده بر آن است که بتواند با خلق فضایی با چند عملکرد در راستای ارتقای تعاملات اجتماعی و نشاط شهروندی با بهره‌گیری از روش ها و راهکارهای معماری در پاسخگویی به نیازهای مد نظر وهم چنین با خلق چنین فضایی به رشد و عملکرد هرچه بهتر فضاهای فرهنگی و ارتقا هر چه بیشتر تعاملات اجتماعی و نشاط شهروندی دست یابد در این امر سعی بر آن شده است تا با روش کمی و کیفی در بخش نرم افزاری و کتابخانه ای و میدانی در گرد آوری اطالعات و نمونه موردی ها و انتخاب سایت مناسب با توجه به پتانسیل آن در خلق و ایجاد چنین فضایی تحت عنوان مجموعه فرهنگی اجتماعی پرداخته شده است. نتیجه کار خلق فضایی به وسعت طراحی 10377 هزار متر مربع در مجموع در سایتی با متراژ 10 هزار متر مربع می باشد که در نتیجه کار با آنالیز در راستای تحقق اهداف به ثمر رسیده است.

در ادامه با سایت آشیان نو همراه باشید تا پایان نامه خانه فرهنگ با رویکرد زمینه گرایی تقدیم شما عزیزان گردد.

 رساله مجموعه فرهنگی اجتماعی

هدف تغییر و تحول معماری و شهرسازی در هر جامعه‌ای تحت تاثیر عوامل اجتماعی – فرهنگی، سیاسی و اقتصادی صورت می‌گیرد. تحول به صورت درون‌زا از زمان قاجار از آهنگی کند و هماهنگ با سایر پدیده‌های اجتماعی – فرهنگی برخوردار بوده است. تقلید از معماری اروپایی و روسی هرچند از زمان قاجار شکل گرفت ولی در دوره رضاشاه نیز ادامه یافت و عمارت‌های گوناگونی در نقاط مختلف شهر ساخته شد. در دوران پس از انقلاب اسلامی به سبب وجود گرایش‌های پیشین نسبت به معماری سنتی ایران، معماری سنتی مورد توجه بیشتر واقع شد.

 رساله مجموعه فرهنگی اجتماعی

ولی یک سوال اساسی وجود دارد که چگونه می‌توان از عناصر معماری ایرانی در دوره معاصر استفاده نمود؟ مسلم است که نمی‌توان از معماری همانند گذشته استفاده نمود زیرا الگوهای فرهنگی – اجتماعی در جامعه چنان متحول شده‌اند که کسی در اندیشه الگوبرداری ساده از معماری ایرانی نیست. جهت بررسی و تحلیل این موضوع طراحی مجتمع فرهنگی – اجتماعی مورد تحقیق قرار گرفته است که هدف، ایجاد چنین مجموعه‌ای با ساختار بومی است. روش پژوهش: روش تحقیق مبتنی بر روش تحقیق کیفی از نوع زمینه‌ای و مبتنی بر فهم است که توصیف را در بر می‌گیرد. داده‌ها با استفاده از روش اسنادی و کتابخانه‌ای، مشاهده و مصاحبه جمع آوری شده است.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مجموعه فرهنگی اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 رساله خانه فرهنگ با رویکرد زمینه گرایی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله خانه فرهنگ با رویکرد زمینه گرایی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله خانه فرهنگ با رویکرد زمینه گرایی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.