پایان نامه مرکز قرهنگیپایان نامه فرهنگسرادانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله فرهنگسرارساله مجموعه فرهنگیطرح نهایی فرهنگسراطرح نهایی مجتمع فرهنگی

 رساله خانه فرهنگ با رویکرد زمینه گرایی

 رساله خانه فرهنگ با رویکرد زمینه گرایی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :V 8

رساله خانه فرهنگ با رویکرد زمینه گرایی

زبان فارسی عامل قدرتمندی است که نقش مهمی در ایجاد تقارب و خویشاوندی بین هنرها و به طور ویژه معماری‌های حوزه جغرافیایی و فرهنگی پارسی‌زبانان بازی می‌کند. چگونگی تأثیر زبان بر معماری و چیستی زبان مشترک معماری‌های پارسی‌زبانان، دغدغه اصلی این پروژه است. طراحی یک خانه فرهنگ برای پارسی‌زبانان در بستری مناسب ، می‌تواند عرصه را برای جستجوی این موضوعات فراهم کند.در این پروژه، مطالعات اکتشافی در حوزه زبان و با هدف یافتن اصول مشترک بین زبان و معماری انجام می‌شود و نیز مطالعاتی تطبیقی به منظور یافتن وجوه مشترک بین ویژگی‌های خاص زبان فارسی و معماری پارسی‌زبانان صورت می‌گیرد. انجام مطالعات تطبیقی و تحلیل مصادیق مناسب از معماری گذشته این کشورها، به استخراج موارد مشترک می‌انجامد.

در ادامه با سایت آشیان نو همراه باشید تا پایان نامه خانه فرهنگ با رویکرد زمینه گرایی تقدیم شما عزیزان گردد.

 رساله مجموعه باغ فرهنگی فراغتی

با توجه به اینکه فرهنگ جامعه مدرن و پویای امروزی در حال تغییر و تحول است. همچنین یکی از اهداف و امکانات تکنولوژی حاضر، بهره‌جویی از این تکنولوژی‌ها باتوجه به ماهیت کالبدی وفرهنگی بناها وانسانهای هرمنطقه است تا بتوانیم در هر فرهنگ وتمدن متناسب با پیشینه فرهنگی واقلیمی ازتکنولوژی‌های نوین در آن استفاده نماییم. به همین منظور رساله حاضرکوششی است در جهت پژوهشی تطبیقی در طراحی یک خانه فرهنگ هنر مطابق با تکنولوژی‌های نوین است که با کمک نوشته وتصویر، مقدمات واطلاعات اولیه موردنیاز جهت طراحی چنین خانه فرهنگی گردآوری شده، همچنین در آن شواهدی از مجموعه‌های فرهنگی موجود داخلی وخارجی انتخاب شده است تا بتواند در ادراک وشناخت خواننده از یک خانه فرهنگ موثر باشد. در نهایت پس از حصول چارچوب اهداف اصول، ضوابط ومعیارهای برنامه ریزی وطراحی در مقیاس کلان فضا، برمبنای ابعاد نظری تدوین شده ومبنایی برای نظام بخشی به فضا، از تطبیق آنها با واقعیت‌ها شده وراه حل‌های حاصله مورد ارزیابی قرارگرفته، گزینه بهینه انتخاب شده که با اتکا بر اینها طراحی مجموعه محقق میگردد.

 رساله خانه فرهنگ با رویکرد زمینه گرایی

همچنین بررسی و تحلیل معماری معاصر آنها، اشتراکات مورد توجه طراحان معاصر و نحوه احیای آنها در معماری امروز را نشان می‌دهد.در نهایت با ایجاد تناظری بین سه وجه عمده این فرهنگ؛ یعنی وجه زبان و خرد پارسی، وجه معماری پارسی‌زبانان و وجه مردمی فرهنگ پارسی‌زبانان (شامل آداب و رسوم، هنرها، باورها و …)؛ با سه مولفه موثر بر طراحی؛ یعنی معنا، کالبد و رفتار؛ در کنار توجه نمادین به کلید واژه‌هایی چون فردوسی، شاهنامه و … کانسپت معماری این مجموعه بدست می‌آید.

این تحقیق می‌تواند بیانگر شیوه‌هایی برای ایجاد ارتباط بین زبان و معماری؛ که به ارائه معماری بهتر برای اقوام، گروه‌ها، سنین مختلف و … کمک می‌کند؛ باشد. همچنین راه‌هایی برای جستجوی اشتراکات معماری‌های متأثر از یک فرهنگ که در مرزهای سیاسی متفاوتی شکل گرفته‌اند ارائه می‌کند.


مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله خانه فرهنگ با رویکرد زمینه گرایی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 رساله خانه فرهنگ با رویکرد زمینه گرایی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله خانه فرهنگ با رویکرد زمینه گرایی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله خانه فرهنگ با رویکرد زمینه گرایی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.