پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماری ارشددانلود پایان نامه معماری داخلیدانلود پایان نامه معماری رایگاندانلود پایان نامه معماری کارشناسیدانلود رساله معماریدانلود رساله معماری کارشناسیرساله مجموعه فرهنگیرساله معماری رایگانرساله معماری کارشناسی

 رساله پردیس فرهنگی اقامتی کودکان بی سرپرست

 رساله پردیس فرهنگی اقامتی کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :V 11

رساله پردیس فرهنگی اقامتی کودکان بی سرپرست

پژوهش حاضر تحت عنوان پردیس فرهنگی و اقامتی کودکان بی‌سرپرست می‌باشد. آمار رو به تزاید کودکان بی‌سرپرست به واسط وجود عواملی نظیر جنگ، فقر، طلاق، فساد و فحشا و … بیانگر ضرورت وجود چتر حمایتی جهت این‌گونه کودکان می‌باشد. ایجاد پردیس‌های فرهنگی و اقامتی کودکان می‌تواند فضایی امن و مناسب جهت آموزش و پرورش این‌گونه کودکان باشد. با توجه به ویژگی‌های خاص سنی کودکان 12-7 سال ، در این پژوهش به طراحی محیط مناسب آنان براساس اصول طراحی، عوامل آنتروپومتریک و نیز عوامل روانشناختی پرداخته شده است. هدف طراحی برای فضای معماری ویژه کودکان بی‌سرپرست را می‌توان چنین بیان کرد: ایجاد محیط فیزیکی- روانی به منظور رشد عاطفی و جسمی و پرورش استعدادهای کودکان بی‌سرپرست که در طی زندگی در مجموعه حمایتی باید برای همگامی با جامعه و پذیرفته شدن در میان مردم به مهارت‌ها و توانائی‌های لازم برسند، حال اینکه این فضا را باید چگونه طراحی کرد و یا حتی آنها را چه نامید بحث اصلی پروژه می‌باشد.

در ادامه با سایت آشیان نو همراه باشید تا پایان نامه پردیس فرهنگی اقامتی کودکان بی سرپرست شما عزیزان گردد.

 رساله مجموعه فرهنگی اجتماعی

کودکان سرمایه های بی‌پایان هر جامعه می‌باشند. آن‌ها به دنیا می‌آیند بزرگ می‌شوند تربیت و ساخته می‌شوند تا زندگی را ادامه دهند و فردا را متفاوت تر و بهتر از امروز بسازند. در واقع کودکان دیروز و کودکان امروز هستند که کودکان فردا را تربیت می‌کنند تا این روند نسل ها دنیا رازنده نگه دارد. باتوجه به این سیر تکامل در نسل انسان نقش و اهمیت تربیت کودکان بر همگان روشن و مبرهن است. مهم نیست کودکی درپی آموزش علوم مختلف حتما دانشمند و سیاست‌مدارشود، فقط کافیست انسانیت را بیاموزد. در پژوهش پیش رو به کودک و روانشناسی او توجه شده و در برنامه ی آموزشی مرکز طراحی شده صرفا آموزش مد نظر نبوده بلکه بیشترین توجه به ذهن کودک و شخصیت انسانی او بوده است.

رساله پردیس فرهنگی اقامتی کودکان بی سرپرست

برای رسیدن به هدف مورد نظر باید این نکته را مدنظر داشت که اصولاً کودکان بی‌سرپرست دارای مشکل عمده‌اند:1ـ مشکل اجتماعی: علت ریشه‌ای آن دور بودن از مردم و جامعه و زیستن در فضاهایی قلعه مانند است که این معضل باعث سوق دادن مطلب به مطالعات جامعه‌شناسی می‌شود.2ـ مشکل هویتی و شخصیتی: علت آن دور بودن از نظام خانواده و سیستم نرمال زندگی و اتخاذ سیستم‌های غلط درون شبانه‌روزی‌ها می‌باشد. که این امر مطالعات روان‌شناسی در زمینه‌های بهداشت روانی را می‌طلبد. پرسش‌ها و فرضیاتی که این پژوهش در صدد پاسخگویی به آن است عبارتند از : بین طراحی فضای مناسب معماری از بعد فیزیکی (آنتروپومتریک)- روانی (روان‌شناسی محیط) جهت کودکان بی‌سرپرست و بهبود اثر بخشی آموزش و ایجاد حس تعلق و همبستگی خانوادگی بین آنان رابطه‌ای معناداری وجود دارد.


مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله پردیس فرهنگی اقامتی کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:190
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله معماری پردیس فرهنگی اقامتی کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله پردیس فرهنگی اقامتی کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله پردیس فرهنگی اقامتی کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.