پایان نامه فرهنگسراپایان نامه مرکز قرهنگیدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریدسته‌بندی نشدهرساله فرهنگسرارساله مجموعه فرهنگیطرح نهایی فرهنگسراطرح نهایی مجتمع فرهنگی

 رساله مجموعه باغ فرهنگی فراغتی

 رساله مجموعه باغ فرهنگی فراغتی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :V 7

رساله مجموعه باغ فرهنگی فراغتی

حضور پارکها و فضاهای سبز بیهویت در نقاط مختلف کﻼن شهر مشهد، نه تنها نیاز به فضاهای جمعی را پاسﺦ نداده بلکه حتی نیاز به حضور فضاهای سبز برای تلطیف فضای متشنج شهری را هم بی پاسﺦ گذاشته است. متاسفانه در این شهر کمبود امکانات فرهنگی و تفریحی به راحتی حس میشود، به گونه ای که ترکیب فرهنگ و فراغت بسیار محدود بوده و اگر هم وجود دارد هر کدام از این دو منظور به تنهایی کار کرده و هیچ ارزش افزوده ای بر دیگری ندارند. ازین رو طراحی بجا و درست یک مجموعه باغ در مقیاس بزرگ، میتواند مردم را از گوشه و کنار شهر، گرد هم آورد و اوقات فراغت کل خانواده را پر کند.نیازهای اجتماعی امروزی و تزریق آن به یک مجموعه مذهبی است که ماحصل آن مجموعه ای فرهنگی و مذهبی خواهد بود.

در ادامه با سایت آشیان نو همراه باشید تا پایان نامه مجموعه باغ فرهنگی فراغتی تقدیم شما عزیزان گردد.

 رساله مجموعه باغ فرهنگی فراغتی

از فضاهای سبز می توان برای تنش زدایی، ایجاد آرامش روحی و جسمی در محیط های شهری استفاده کرد، همچنین ترکیب فضای سبز و فضاهای فرهنگی میتواند منجر به ایجاد یک فضای کامل تفریحی – فرهنگی شود که به تلطیف فضای عمومی شهر می پردازد و نیز می تواند فضایی برای افزایش روابط اجتماعی میان افراد مختلف در یک جامعه باشد. حضور فضای فرهنگی در یک مجموعه باغ که مبتنی بر الگوی ایرانی- اسلامی است، سبب حضور قشر هنرمند و فرهنگی جامعه در این مجموعه می شود که خود منجر به رابطه میان هنر و فرهنگ و عام مردم می گردد. فضای فرهنگی و سلسله مراتب فضاهایی با کیفیت فضایی (انواع باغ) مختلف نیز می تواند پیش درآمدی برای عروج روح انسان متعالی گردد.

 رساله مجموعه باغ فرهنگی فراغتی

متاسفانه در اغلب پارک های حاضر صرفا به جنبه مادی پارکها پرداخته شده است، بگونه ای که فضاهای سبز شهری موجود، در ایجاد خاطره سازی و حس تعلق به مکان، نقش تعیین کننده ای ندارند و صرفا برای رفع مسولیت ساخته و پرداخته می شوند. طراحی مجموعه ای فرهنگی در باغ ایرانی و استفاده از الگوی باغ ایرانی-اسﻼمی، علاوه بر ایجاد فضایی برای تفریح افراد با گروه سنی مختلف، می تواند به افزایش حس تعلق به مکان و همچنین خاطره انگیزی افراد کمک کند. باغ سازی به این شیوه نیز می تواند نسل جوان را با گذشته و فرهنگ غنی ایرانی آشنا کند. همچنین می تواند با ایجاد آرامش، به افزایش میل به تفکر درباره هستی (خود شناسی و هستی شناسی) منجر شود.


مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله مجموعه باغ فرهنگی فراغتی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 رساله مجموعه باغ فرهنگی فراغتی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مجموعه باغ فرهنگی فراغتی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مجموعه باغ فرهنگی فراغتی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.