نمونه موردی مجموعه ورزشی

پاورپوینت تحلیل مرکز ورزش های آبی لندن همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مجموعه ورزشی

پاورپوینت تحلیل مرکز ورزش های آبی لندن

کد محصول: A96

مرکز ورزش های آبی لندن ، در پارک المپیک ملکه الیزابت در استراتفورد، یک مرکز سرپوشیده با دو استخر 50 متری المپیک و یک استخر غواصی 25 متری با تخته ها و سکوهای تا 10 متر، منطقه غواصی خشک، یک وضعیت عالی است. – سالن بدنسازی ایستگاه 50 متری، کافه و مهدکودک. این مرکز یکی از مکان های اصلی بازی های المپیک تابستانی 2012 بود . از آن برای شنا، غواصی و رویدادهای شنای همزمان استفاده می شد. با این حال، اکنون این یک مرکز پر جنب و جوش و در دسترس است که برای کل جامعه باز است. میزبان فعالیت‌های متنوعی از جمله جلسات تناسب اندام و شنای خانوادگی، آموزش شنا و غواصی، و همچنین جلسات اجتماعی فراگیر است. همچنین میزبان مجموعه ای از رویدادهای ملی و بین المللی است.

پاورپوینت تحلیل مرکز ورزش های آبی لندن

مفهوم مرکز ورزش های آبی لندن

در اصل توسط معمار مشهور و برنده جوایز جهانی زاها حدید در سال 2004 طراحی شد. مفهوم معماری از هندسه های سیال آب در حال حرکت الهام گرفته شده است، فضاها و محیط اطراف را ایجاد می کند که مناظر کنار رودخانه پارک المپیک را منعکس می کند. یک سقف مواج از روی زمین به عنوان یک موج بالا می رود – استخرهای مرکز را با حرکتی یکپارچه از سیالیت محصور می کند، در حالی که حجم استخرهای شنا و غواصی را نیز توصیف می کند.

پاورپوینت تحلیل مرکز ورزش های آبی لندن

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مرکز ورزش های آبی لندن همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 50
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل مرکز ورزش های آبی لندن همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مرکز ورزش های آبی لندن همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مرکز ورزش های آبی لندن همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مرکز ورزش های آبی لندن همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مرکز ورزش های آبی لندن

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.