نمونه موردی ویلا

پاورپوینت تحلیل خانه روبی لوید رایت همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل ویلا خارجی

پاورپوینت تحلیل خانه روبی لوید رایت

کد محصول: A101

منزل روبی (به انگلیسی: Robie House) خانه‌ای است که معمار معروف آمریکایی، فرانک لوید رایت، در سال ۱۹۱۰در ایلینوی آمریکا طراحی کرده‌است و جز یکی از برترین آثار معماری قرن بیستم به شمار می‌رود. این خانه در شهر شیکاگو و در سبکی از معماری به نام سبک بین‌المللی ساخته شده آست.

خانه روبی که در فاصله سال های 1908 تا 1910 برای فردریک سی. روبی و خانواده اش طراحی و ساخته شده است جزء اولین آثار فرانک لوید رایت محسوب می شود. لوید رایت با طراحی این بنا که متاثر از منظر چمنزارهای مسطح و وسیع نیمه غربی آمریکا بوده است، یعنی در حقیقت جایی که خود او  در آنجا بزرگ شده بود، طراحی به سبک خانه های آمریکایی را مجددا احیا کرد. این رویکرد جدید او به سبک پرری (Prairie) مشهور است.

پاورپوینت تحلیل خانه روبی لوید رایت

اجرای طرح خانه روبی یکی از بزرگ‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین آثار اولیه رایت نبوغ رو به تکامل او را به اوج پختگی رسانید. خانه روبی همانند خانه‌های سبک پرایری ما قبل خود ساختمانی است عریض کم ارتفاع و افقی که نمایانگر لایه گذاری منسجم و کارآمدی می‌باشد که نمونه آن قبلاً مشاهده نشده است.

به نظر می‌رسد که رایت در طراحی این بنا تحت تأثیر آخرین دستاوردهای فناوری ماشینی روز بوده چراکه خانه رابی شباهت زیادی به هواپیما و کشتی‌های بخار اقیانوس پیمایی دارد که در زمان طراحی و ساخت این خانه بسیار شگفت آور بودند.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل خانه روبی لوید رایت همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 45
  • حجم فایل: 4 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل خانه روبی لوید رایت همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل خانه روبی لوید رایت همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل خانه روبی لوید رایت همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل خانه روبی لوید رایت همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل خانه روبی لوید رایت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.