پایان نامه فرهنگسراپایان نامه مرکز قرهنگیدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله فرهنگسرارساله مجموعه فرهنگیطرح نهایی فرهنگسراطرح نهایی مجتمع فرهنگینمونه موردی سینما

 رساله فرهنگسرا گرافیک با رویکرد معماری سبز

 رساله فرهنگسرا گرافیک با رویکرد معماری سبز +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :V 6

رساله فرهنگسرا گرافیک با رویکرد معماری سبز

مقصود از پژوهش حاضر، طراحی معماری فرهنگسرای گرافیک با رویکرد معماری سبز در اردبیل می باشد .با توجه به اینکه فرهنگ مجموعه پیچیده ای است که در بر گیرنده ، دانستنیها ، اعتقادات ، هنرها و اخلاقیات ،قوانین ،عادات و هر گونه توانایی است که به وسیله انسان به عنوان عضو جامعه کسب می شود و فرهنگسرا مکانی است که در آن یک یا چند نهاد فرهنگی فعالیت دارند. در فرهنگسرا معمولا شرایطی برای آموزش امور گوناگون فرهنگی و اجتماعی و همچنین آموزش پیشه ها و هنرهای گوناگون مانند نگارکری ،کوزه گری، گرافیک ،دوزندگی و …فراهم می گردد.

در ادامه با سایت آشیان نو همراه باشید تا پایان نامه فرهنگسرا گرافیک با رویکرد معماری سبز تقدیم شما عزیزان گردد.

 رساله فرهنگسرا گرافیک با رویکرد معماری سبز

مراکز فرهنگی پس از فضاهای مذهبی از مهمترین فضاهای عمومی هستند که باعث توسعه هویت و گسترش فرهنگ می‌شوند. معماری از دیرباز جلوه‌ای از فرهنگ و هویت منطقه بوده‌است. با توجه به اهمیت فضاهای فرهنگی در جهت اعتلا فرهنگ و هویت، معماری آن اهمیت ویژه‌ای می‌یابد. در شهر مقدس مشهد با توجه به خیل عظیم زائران بیشتر ساخت و سازها اقامتی و تجاری می‌باشند و اغلب جنبه درآمدزایی دارند و فضاهای فرهنگی از رونق بسیار کمی برخوردار است ویا در صورت وجود فضای آن فاقد ارزش‌های هویتی و فرهنگی می‌باشد. بنابراین، پژوهش پیشرو در جهت پاسخ به دو معضل شکل گرفته اول کمبود فضاهای فرهنگی و دوم عدم توجه طراحان به هویت منطقه در ساخت و سازهای امروزی.

رساله فرهنگسرا گرافیک با رویکرد معماری سبز

 در این رساله با توجه به رسالت یک مجموعه فرهنگی و با در نظر گرفتن هنر و فرهنگ بومی منطقه نیاز دیدم برای ارتقاء سطح فرهنگی و رشد و بالندگی وجوه اجتماعی ، مردمان کشورم که از قدیم الایام از نظر فرهنگی بسیار غنی می باشندیک مجموعه فرهنگسرا طراحی نمایم و به بررسی مجموعه فرهنگسرا پرداخته ام وبا توجه به معنی گرافیک که ریشه در فرهنگ ما دارد و از آنجایی که هنر گرافیک قدمتش به چند قرن پیش بر می گردد و طراح گرافیکی که با ابتکارات و اندیشه ایده را با قلم عشق بر در و دیوار ، سفال ،سرامیک ، چوب ، پارچه ،سنگ و کاغذ به نمایش می گذارد و از زمان دور تا به امروز در تفکر و دستیابی به راهکارهای جدید برای برقراری ارتباط و توسعه تبلیغات گام زده است من در این رساله سعی نموده ام از تمام این ویژگیها بهره کافی را ببرم و با توجه به اقلیم و برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده از انرژی های تجدید پذیر را الزامی دانستم و برای این منظور از معماری سبز در طراحی مجموعه فرهنگسرای گرافیک استفاده نموده ام.


مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله فرهنگسرا گرافیک با رویکرد معماری سبز +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 رساله فرهنگسرا گرافیک با رویکرد معماری سبز +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله فرهنگسرا گرافیک با رویکرد معماری سبز +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله فرهنگسرا گرافیک با رویکرد معماری سبز +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.