نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی سینما

پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی فرشچیان در اصفهان همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرا

پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی  فرشچیان

کد محصول: A72

مرکز فرهنگي سينماي اصفهان (مجتمع فرهنگي فرشچيان) که طراحي آن به اواخر دهه شصت باز می گردد ،در زميني به مساحت ۱۰.۰۰۰ متر مربع مجاور رودخانه زاينده رود در محله اي با بافت نسبتاً جديد ساخته شده است. نقطه آغازين و ايده اوليه طراحي تصوير ذهنی معمار از منظر آبگیر پل خواجو در زمان برگزاري جشن هاي بزرگ صفوي است ، در واقع سعي شده است که در اولين گام عناصر اصلي سازمان دهي فضاي برگزاري جشن ها با استفاده از آب نما، پل و رواق هاي اطراف به صورت انتزاعي بازسازي شود و رواق هاي اطراف پروژه با سازه مخصوص نشان دهنده خيمه ها و چادرهاي اسقرار قزلباش در زمان برگزاري جشن هاست.

پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی  فرشچیان

به بيان ديگر خلوص و شفافيت فضاهاي معماري عصر صفوي و مکتب اصفهان معمار را بر آن داشته تا با استفاده از آب نماي مرکزي علاوه بر اعلام حضور زاينده رود در نزديکي ، با نمايش تصوير مجازي از حجم اصلي بنا که خود در پرسپکتيو و اندکي در دور دست واقع شده تقارني را که در امتداد محور طولي عرضه داشته با کمک آب نما به بعد سوم برده و در اين حال بيننده را با خود و اثر معماري تنها مي گذارد و او را به درون ساختمان دعوت مي کند.

پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی فرشچیان

تأکيد بر تقارن و تقويت آن در جای ، جای فضا نشان دهنده پايبند بودن فرهاد احمدی به اصول معماري سنتي ايران به ويژه معماري صفوي و مکتب اصفهان است. پس معماري سنتي به معني شيوه ساختمان سازي از نظر شکلي، ساختاري و مفهومي منبع الهام قرار مي گيرد .

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی فرشچیان در اصفهان همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 65
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی فرشچیان در اصفهان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی فرشچیان در اصفهان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی فرشچیان در اصفهان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی فرشچیان در اصفهان همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی فرشچیان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.