نمونه موردی سینما

پاورپوینت تحلیل مرکز سینمایی بوسان در کره جنوبی همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل سینما

پاورپوینت تحلیل مرکز سینمایی بوسان

کد محصول: A66

دولت کره در سال ۲۰۰۵ میلادی تصمیم گرفت تا با هدف “جای دادن” شهر بوسان در نقشه جهانی، رقابتی بین‌المللی بر سر طراحی فستیوال فیلم بین‌المللی بوسان (BIFF) به راه انداخت. این برنامه بلند پروازانه، دو هدف را دنبال می‌کرد که اجرایی شدن هر یک از آنها به نوبه خود از اهمیت بسیاری برخوردار بود؛ چراکه طراحی سازه‌ای که در عین بدل شدن به نمادی از شهر بوسان، به جمع فستیوال‌های فیلم بین‌المللی نیز راه یابد، می‌توانست درآمد هنگفتی را برای ساکنین این شهر و دولت به ارمغان بیاورد. بنابرین به دنبال پذیرفته شدن طرح شرکت اتریشی کوپ هیمیلبو، به ریاست دی پریکس، کار طراحی و ساخت مرکز سینمایی بوسان کره جنوبی در سال ۲۰۰۸ میلادی آغاز شد. عملیات ساخت این این مرکز سینمایی مشهور، سه سال بعد، در تاریخ ۲۹ سپیتامبر سال ۲۰۱۱ میلادیً، به پایان رسید و توانست شانزدهمین دوره برگزاری فستیوال فیلم بین‌المللی بوسان را نیز میزبانی کند.

پاورپوینت تحلیل مرکز سینمایی بوسان

در سال 2005 در فستیوال بین المللی فرهنگ و معماری بوسان در کره جنوبی،یک رقابت سازمان یافته طراحی،برای سینمای مرکزی بین المللی بوسان جهت فستیوال بین المللی فیلم (BIFF)برگزار شد.

شرکت اترشی Coop Himmelb(I)au طراح رادیکالی این پروژه و ساخت و ساز آنرا در سال 2008 شروع کرد،و چهار سال بعد در سال 2012 این پروژه را به پایان رساند.در این تاریخ بسیار کوتاه،این ساختمان تا به امروز برنده جایزه بین المللی معماری (International Architectural Award) همچنین جایزه طراحی و ادبی شیکاگو در سال 2007 و همچنین به عنوان یک رکورد جهانی گینس به عنوان طولانی ترین سقف معلق در جهان نام گرفت. تیم طراحی Coop Himmelb توانسته با یک مدیریت موفق،دید و منظره معمارانه نسبت به فدم و طرح القا کند.

پاورپوینت تحلیل مرکز سینمایی بوسان

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مرکز سینمایی بوسان در کره جنوبی همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 35
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل مرکز سینمایی بوسان در کره جنوبی همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مرکز سینمایی بوسان در کره جنوبی همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مرکز سینمایی بوسان در کره جنوبی همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مرکز سینمایی بوسان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.