نمونه موردی سینما

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی پارک ملت همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل سینما

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی ملت

کد محصول: A64

پردیس سینمایی پارک ملت

رضا دانشمیر( طراح و مشاور پروژه):

ما هدفمان تنها ساخت یک سینما نبوده و میخاستیم پدیده ایی را به شهر اضافه کنیم، پدیده ایی که مردم را به فکر وادارد و چشم اندازه های جدیدی را از شهر و معماری به ایشان مهیا کند.

عمده هدف ایجاد این مجموعه در پارک ملت، ارائه خدمات علمی، فرهنگی و هنری در رده های مختلف سنی است که در دو بخش کودکان و بزرگسالان قابل تقسیم است. بخش کودکان با دارا بودن سینمای کودکان، تئاتر، مرکز علمی و فضاهای نمایشگاهی، این امکان را فراهم می سازد تا در طول روز کودکان همراه مربیان و معلمان خود از فیلم های علمی-تفریحی مرکز استفاده کنند.بخش بزرگسالان که شامل سالنهای نمایش فیلم، رستوران و کافی شاپ می باشد، فضاهای بحث و تبادل نظر را در کنار گذراندن اوقات فراغت در پارک فراهم می آورد.

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی ملت

این ساختمان در یک نگاه، فرمی کشیده دارد و حجم آن یادآور فرم های اکسپرسیونیستی است و زیبایی شناسی آن ریشه در دیدگاه مینیمالیستی دارد، ولی لزوماً خود پروژه مینیمالیست نیست.معماری پروژه محصول سازه و فرم آن می باشد. درست همین دیدگاه است که طرح پروژه را از یک دیدگاه فیزیکی مدرن یعنی حل عملکرد و رسیدن به فرم و سازه معماری جدا می نماید.

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی ملت

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی پارک ملت همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 47
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی پارک ملت همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی پارک ملت همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی پارک ملت همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی پارک ملت همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی ملت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.