نمونه موردی سینما

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل سینما

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو

کد محصول: A65

بخش مرکزی هر شهر، پر هیاهوترین و دیدنی‏ ترین قسمت آن به شمار می‌آید.
در مرکز شهر تهران نیز مجموعه‌ای بسیار متنوع از بناهای تاریخی، ادارات دولتی، مراکز تجاری، مجموعه‌های فرهنگی، سفارتخانه‌ها و مراکز آموزشی مشاهده میشود، که حکایت از ظرفیت بسیار بالای این بخش از شهر برای راه اندازی مجموعه‌‏های بزرگ شهری دارد.

 معماری بازار چارسو بر اساس توجه به ظرفیت‏ های نهفته در بازار مرکزی دیجیتال شهر تهران و تجدید حیات دوباره آن از طریق ایجاد یک مرکز تجاری با رویکرد تلفیق فعالیت های تجاری، فرهنگی و تفریحی شکل گرفته است.

 مجموعه چارسو توسط محمد مجیدی، متولد ۱۳۴۶ در تهران  و دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و شهرسازی از دانشگاه شهید شهید بهشتی طراحی شده است. مجموعه در تقاطع خیابان های  جمهوری اسلامی و حافظ به عنوان یک مولفه مهم شهری  در میان بورس کالاهایی نظیر موبایل، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، کامپیوتر و لوازم جانبی واقع شده است.

 پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو

مجتمع تجاري فرهنگي چارسو در زميني به مساحت 5574 مترمربع وبا 67150 مترمربع زير بنا واقع در خيابان حافظ و جمهوري بهعنوان يكي از حياتي‏ترين شريان هاي ا صلي مركز شهر، موقعيت پروژه را متمايز كرده است.  همچنین ، پيش ‏بيني پاركينگ اينمجموعه با ظرفيت 1000 اتومبيل، يكي از مهم‏ترين معضلات مراجعه به مركز شهر را تسهيل مي نمايد.  مجتمع تجاری فرهنگي چارسو با بيش از 332 واحد تجاري از طبقه زير زمين اول تا طبقه چهارم و با متراژ هاي متنوع به صورت نمايان در کنار ويدها شكل گرفته ‏اند.

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو

اختصاص دادن طبقه پنجم به واحد‏هاي آماده ‏سازي و تحويل غذاهاي متنوع ايراني و بين‏المللي، و دسترسي به تراس اختصاصي درهمين طبقه با ديد به شهر تهران از امكانات اين طبقه به شمار مي‏رود. وجود طبقه فودكورت نه تنها باعث جذب مخاطبين بلكه موجبعدم نياز به خروج مراجعين براي صرف غذا مي با شد كه اين امر در رونق كسب و كار مجموعه تاثيرگذار خواهد بود.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 72
  • حجم فایل: 6 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل پردیس سینمایی چارسو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.