پایان نامه فرهنگسراپایان نامه مرکز قرهنگیدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله فرهنگسرارساله مجموعه فرهنگیطرح نهایی فرهنگسراطرح نهایی مجتمع فرهنگینمونه موردی سینما

 رساله فرهنگسرا کودک با رویکرد خلاقیت

 رساله فرهنگسرا کودک با رویکرد خلاقیت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :V 5

رساله فرهنگسرا کودک با رویکرد خلاقیت

پژوهش ها حاکی از این است که محیط اطراف کودک نقش مهمی بر سلامت جسمانی و روانی و شکوفایی خلاقیت کودک بازی می کند . چنانچه در نتایج حاصل از تحلیل های انجام شده آمده است با توجه به عوامل موثر در رفتار محــیطی نشان می دهد ، محیط با ویژگی هایی نظیر پیچیدگی ، تحریک کنندگی ، انعطاف پذیری ، بازی سازی و ایجاد کننده تعــــــامل بین کودکان در افزایش خلاقیت کودکان مؤثر است . همچنین اگر محیط به گونه ای طراحی شود ، که در آن اصول روانشناسـی محیط در رابطه با خصوصیات جسمانی و روانی کودکان رعایت شود می تواند بستر مناسبی جهت شکوفایی خلاقیت در کودکان فـــراهم آورد .

در ادامه با سایت آشیان نو همراه باشید تا پایان نامه فرهنگسرا کودک با رویکرد خلاقیت تقدیم شما عزیزان گردد.

 رساله فرهنگسرا کودک با رویکرد خلاقیت

یادگیری قسمت اصلی زندگی هر فرد است ، حتی وقتی به آن فکر نمی کنیم. با این ایده که رفتار در خلا رخ نمی دهد ، بنابراین ، شیوه های مختلف رفتار به محیط فیزیکی مربوط می شود. محیط های یادگیری از عناصری تشکیل می شوند که در کنار هم معنی پیدا می کنند. خصوصیات و خصوصیات هر عنصر در شکل گیری رفتارهای مختلف موثر است. فیلسوف ژان پیاژه تأکید زیادی بر توانایی کودک در درک جهان از طول فعال دارد و معتقد است که کودکان منفعلانه اطلاعات را جذب نمی کنند ، بلکه آنچه را در اطراف خود می بینند می شنوند و احساس می کنند. معماری هنری است که ما را احاطه کرده و مردم بیش از اینکه بر فضا تأثیر بگذارند تحت تأثیر آن قرار می گیرند. آموزش و به تبع آن محیطهای آموزشی بیشترین تأثیر و نقش را در ذهنیت و تمدن جامعه دارند. نیاز به اصلاح بدنه آموزش ایجاد فضاهای مرتبط با فعالیتهای دانشجویی است. فضاهایی که شرایط مناسبی برای رشد جسمی ، روحی ، عاطفی و اجتماعی کودکان دارند که با طراحی جزئیات فضاها با توجه به الگوهای رفتاری کودکان امکان پذیر است. محققان روانشناسی محیط ، با مطالعه الگوهای رفتاری کودکان در محیط های آموزشی ، با عوامل مو ثری مانند اندازه مدرسه ، نورپردازی و … روبرو شده اند که نقش عمده ای در تقویت یادگیری دارند که در ادامه پایان نامه بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد.

 رساله فرهنگسرا کودک با رویکرد خلاقیت

 محیط در این پژوهش محیط کالبدی ، به صورت ساخته شده است که فضاهای باز و محیط های طبیعی را نیز شامل می شــــــــود. هدف اصلی این پژوهش طراحی به گونه ای است که منجر به شکوفایی استعداد و تعامل بین کودکان و تقویت حواس پنجگانه کودک و تجربه فردی در آنها و ایجاد حس طبیعت وحشی در کودکان و آموزش مفهومی از طریق طراحی فرهنگسرا با گونه های گیاهی مختلف و راه ومسیر های دسترسی متنوع و فضاهای مختلف و پویا جهت بازی و آموزش مفهومی کودکان و استفاده از متریال های متفاوت می باشد . پروژه حاضر کیفی و و روش پژوهش کتابخانه ای می باشد .


مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله فرهنگسرا کودک با رویکرد خلاقیت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 رساله فرهنگسرا کودک با رویکرد خلاقیت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله فرهنگسرا کودک با رویکرد خلاقیت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله فرهنگسرا کودک با رویکرد خلاقیت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.