نمونه موردی مهدکودک

پاورپوینت تحلیل مهدکودک سبز ویتنام همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مهدکودک

پاورپوینت تحلیل مهدکودک سبز ویتنام

کد محصول: A84

مهدکودک کشاورزی، مهدکودک سبز، در ویتنام برای 500 کودک پیش دبستانی، واقع در کنار یک کارخانه بزرگ کفش، نمونه اولیه فضای آموزشی پایدار در آب و هوای گرمسیری است. این ساختمان برای فرزندان کارگران کارخانه با بودجه کم طراحی شده است.

مفهوم ساختمان “مهدکودک کشاورزی” با پشت بام سبز پیوسته، ارائه غذا و تجربه کشاورزی به کودکان ویتنامی و همچنین زمین بازی ایمن در فضای باز است.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک سبز ویتنام

بام سبز به شکل حلقه ای سه گانه است که با یک ضربه کشیده شده است و سه حیاط را در داخل به عنوان زمین بازی ایمن احاطه کرده است. اخیراً یک باغ سبزی آزمایشی در بالای آن ساخته شده است. پنج سبزی مختلف در باغ 200 مترمربعی برای آموزش کشاورزی کاشته می شود.

این ساختمان از یک نوار باریک پیوسته با دو پنجره جانبی ساخته شده است که تهویه متقاطع و نور طبیعی را به حداکثر می رساند. علاوه بر این، روش‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی معماری و مکانیکی به طور جامع اعمال می‌شوند، از جمله: بام سبز به عنوان عایق، نمای سبز به عنوان سایه‌زنی و گرمایش آب خورشیدی. این دستگاه ها به صورت آشکار طراحی شده اند و نقش مهمی در آموزش پایدار کودکان دارند. فاضلاب کارخانه ها برای آبیاری فضای سبز و شستشوی توالت ها بازیافت می شود.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک سبز ویتنام

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مهدکودک سبز ویتنام همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 31
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل مهدکودک سبز ویتنام همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهدکودک سبز ویتنام همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهدکودک سبز ویتنام همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهدکودک سبز ویتنام همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهدکودک سبز ویتنام همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مهدکودک سبز ویتنام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.