نمونه موردی مهدکودک

پاورپوینت تحلیل مهدکودک در فنلاند همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مهدکودک

پاورپوینت تحلیل مهدکودک در فنلاند

کد محصول: A83

مهدکودک جدید Tikkurila در قلب Vantaa، فنلاند، در یک زمین کوچک در میان منطقه مسکونی متراکم ساخته شده است. معماری ساختمان در مقایسه با ساختمان های خصوصی اطراف، نشان دهنده طبیعت عمومی است. با نمای سفید گچ بری شده با رنگ های روشن، کنتراست با طراوت را با ساختمان های هفت طبقه آجر قرمز اطراف ایجاد می کند.

موقعیت این ساختمان سه طبقه بهینه شده است تا همه فضای تفریحی ممکن را برای کودکان فراهم کند. این ساختمان از دو مکعب در اندازه های یکسان تشکیل شده است که با یک بخش مشترک شیشه ای که شامل ورودی اصلی نیز می شود، متصل شده اند. ساختمان به روی ساکنان منطقه باز است و به همین دلیل ظاهر طبقه اول شفاف تر و دلپذیرتر است. عابران پیاده می توانند از طریق پنجره های بزرگ رو به خیابان عابر پیاده Vehkapolku ببینند که در ساختمان چه می گذرد.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک در فنلاند پاورپوینت تحلیل مهدکودک در فنلاند

با بیش از 250 کودک، مرکز مراقبت روزانه یکی از بزرگترین مرکز در فنلاند و اولین مرکز ساخته شده در سه طبقه است. محدودیت های طرح و ردپای کوچک ساختمان توجه ویژه ای را به نحوه حرکت کودکان می طلبید – طبیعی، آسان و سرگرم کننده بود. یک تمساح غول پیکر ساخته شده از بتن گرافیکی در کنار باغ طراحی شده است تا کودکان به جای بالا رفتن از پله ها بتوانند از ساختمان خارج شوند. دهان کروکودیل در روزهای بارانی به عنوان سایبان عمل می کند و شکم آن می تواند اسباب بازی های زیادی را در خود جای دهد.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مهدکودک در فنلاند همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل مهدکودک در فنلاند همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهدکودک در فنلاند همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهدکودک در فنلاند همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهدکودک در فنلاند همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهدکودک در فنلاند همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مهدکودک در فنلاند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.