نمونه موردی مهدکودک

پاورپوینت تحلیل مهدکودک در لهستان همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مهدکودک

پاورپوینت تحلیل مهدکودک در لهستان

کد محصول: A82

مهدکودک ورشو لهستان با چشم انداز اطراف و ساختمان های کم ارتفاع سازگار شده است. معماران مجبور بودند تمام عملکردهای لازم برای یک مهدکودک کوچک را در یک زمین باریک محدود قرار دهند، به همین دلیل است که محوطه بیرونی با زمین بازی یک چالش بزرگ بود. همه اینها در حالی به دست آمده است که بیش از 70 درصد از منطقه نرم را حفظ کرده است.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک در لهستان 

کار با یک سازه ساختمانی در یک زمین باریک مانند بازی با بلوک های چوبی اسباب بازی زمانی بود که تخیل و خلاقیت تحریک می شود. مجموعه معمولی از چندین بلوک چوبی به ما این امکان را می‌دهد که ترکیب‌های زیادی را ترتیب دهیم و بهترین شکل ساختمانی مناسب را پیدا کنیم که فشرده‌تر به نظر می‌رسد. این پروژه فرض می کند که ساختمان بلوک به چندین قسمت کوچکتر که کمی در یک ردیف با یکدیگر جابجا شده اند شکسته شود. به لطف این، ما موفق شدیم از یک طرح باریک و طولانی حداکثر استفاده کنیم.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک در لهستان 

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مهدکودک در لهستان همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل مهدکودک در لهستان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهدکودک در لهستان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهدکودک در لهستان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهدکودک در لهستان همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مهدکودک در لهستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.