نمونه موردی مهدکودک

پاورپوینت تحلیل مهدکودک در ویتنام همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مهدکودک

پاورپوینت تحلیل مهدکودک در ویتنام

کد محصول: A85

پروژه مهدکودک Chuon Chuon Kim 2 در تایلند که توسط KIENTRUC O طراحی شده است، به عنوان یک محیط آموزشی که تعاملات متقابل معناداری را بین کودکان و بزرگسالان مجذوب و تحریک می کند، به منطقه 2 شهر هوشی مین معرفی شد. در داخل مدرسه فضای باز با جرقه‌ای از کنجکاوی نصب شده است که به افراد در هر سنی اجازه می‌دهد تا در فضایی آرام‌بخش و آرامش‌بخش فضا را جست‌وجو کنند.

از آنجایی که ما در پروژه های آموزشی متعددی شرکت کرده ایم، می دانیم که این تجربیات به همان اندازه مهم هستند که مسئولیت پرورش بچه ها. این حس غرور و علاقه را در معلم و کارکنان برمی انگیزد. آنها را الهام می بخشد و آنها را در آغوش می گیرد، زیرا آنها تصمیم گرفته اند زندگی خود را وقف آموزش و رفاه کودکان به صورت روزانه کنند.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک در ویتنام

مانند یک ساختمان غول پیکر لگو، مهدکودک کاملاً در طرح‌ها و منفذهای آجری برهنه ساخته شده است که برای چشمان بازیگوش است و ارزش زیبایی‌شناختی منحصر به فردی را منتقل می‌کند و تهویه طبیعی را ارتقا می‌دهد . کلاس‌ها و اتاق‌های ابزار حول یک هسته بازی سازماندهی شده‌اند. هر طبقه در یک الگوی متناوب چیده شده است تا تعامل عمودی را تقویت کند، کودکان را تشویق کند تا بیشتر پذیرای محیط اطراف خود باشند و خلاقیت درونی آنها را تحریک کند.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک در ویتنام

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مهدکودک در ویتنام همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 31
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل مهدکودک در ویتنام همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهدکودک در ویتنام همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهدکودک در ویتنام همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهدکودک در ویتنام همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مهدکودک در ویتنام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.