نمونه موردی مهدکودک

پاورپوینت تحلیل مهد کودک تایهو چین همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مهدکودک

پاورپوینت تحلیل مهدکودک تایهو چین

کد محصول: A45

مهد کودک تایهو در چین طراحی شده توسط Tus-Design ، منطقه Wujun، Taihu New Town، Suzhou ، یک منطقه مسکونی جدید توسعه یافته است. این دریاچه در جهت جنوب شرقی با سطح آب دریاچه شرقی تایهو با محیطی راحت و مناظر زیبا مجاور است. مهدکودک Wujun اولین مهدکودک در این منطقه است که 12527 متر مربع، 27 کلاس را پوشش می دهد.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک تایهو چین پاورپوینت تحلیل مهدکودک تایهو چین

همه ساختمان های مسکونی در این منطقه عمدتاً دو رنگ را منعکس می کنند: خاکستری و لس. معمار فکر می کرد که این رنگ نباید یک رنگ زیبای کنار دریاچه باشد، بنابراین امیدوار بودیم که یک رنگ روشن بیاوریمبه محیط کنار دریاچه، نشاط بیشتری به جامعه بیافزایید، اجازه دهید ساکنان از ساختمان های مرتفع اطراف ببینند، می توانند بلافاصله این فضای کنار دریاچه را با مهدکودک به عنوان “نقطه یادداشت” بدون از دست دادن در “جنگل” فولاد خاکستری و زرد پیدا کنند. و سیمان.

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مهد کودک تایهو چین همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات: 45
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل مهد کودک تایهو چین همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهد کودک تایهو چین همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهد کودک تایهو چین همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مهد کودک تایهو چین همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مهدکودک تایهو چین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.