نمونه موردی هتلنمونه موردی هتل خارجی

پاور پوینت تحلیل پنج نمونه هتل خارجی

پاور پوینت تحلیل پنج نمونه هتل خارجی

کد محصول:A 1

در این پروژه به نقد و بررسی 5 نمونه هتل خارجی می پردازیم،در این پروژه ابتدا به معرفی و بررسی هریک از این  هتل ها می پردازیم ،سپس پلان های هریک از این هتل ها  که شامل پلان طبقات و نما و برش ها هستند را مورد بررسی قرار میدهیم.این پنج هتل که در 5 سبک مختلف طراحی شده اند  و در 5 کشور مختلف قرار گرفته اند.نام هتل هایی که در این پروژه مورد بررسی قرار گرفته اند به شرح زیر می باشند:

1-هتل پاتاگونیا در شیلی

2-هتل سمیرامیس یونان

3-هتل کیوسرا ژاپن

4-هتل دو آرتیستزنیویورک

5-هتل دیاگونال اسپانیا

در ادامه با سایت آشیان نو همراه باشید تا تحلیل پنج نمونه هتل خارجی تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

در دو سمت ورودی، دو لابی نشیمن با مبلمان های متنوع قرار داشته، که درب های ورودی سالن آمفی تئاتر در مجاورت لابی بزرگ تر قرار گرفته اند. در سمت دیگر وید و پلکانی، ارتباط میان طبقه همکف با نشیمن تراز منفی یک را برقرار ساخته که این فضا از نور و دید به استخر بهره می برد. در تراز 1- رستوران، کافی شاپ، بار و سالن ورزشی در ارتباط با حیاط مجموعه بوده و آشپزخانه و خانه داری هتل دور از دید مسافرین می باشد.

پاور پوینت تحلیل پنج نمونه هتل خارجی

به دلیل کوچک و شهری بودن سایت این هتل، که در نبش یک تقاطع قرار گرفته، نقش حیاط درونی از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و به همین دلیل فضاهای عمومی طبقات همکف و منفی یک، نظیر لابی و رستوران، رو به این فضا دارند. در این حیاط که در تراز منفی یک؛ قرار دارد استخر روبازی به شکل ارگانیک، همراه با تخت های متعدد جهت استراحت طراحی شده اند.

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تجزیه و تحلیل پنج نمونه هتل خارجی،به همراه نقشه ها و تصاویر
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات:94
  • حجم فایل:10 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————————————————–

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاور پوینت تحلیل پنج نمونه هتل خارجی،پاور پوینت تحلیل پنج نمونه هتل خارجی،پاور پوینت تحلیل پنج نمونه هتل خارجی،پاور پوینت تحلیل پنج نمونه هتل خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.