نمونه موردی هتل

پاورپوینت تحلیل هتل اسپیناس تهران همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل هتل داخلی

پاورپوینت تحلیل هتل اسپیناس تهران

کد محصول: A90

هتل اسپیناس پالاس بزرگ ترین هتل تهران است که مراحل ساخت و آماده سازی آن به تازگی به اتمام رسیده و در حال حاضر آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز می باشد.

هتل اسپیناس بهرود در سعادت اباد تهران واقع گردیده است و هم اکنون مراحل ساخت هتل انجام شده است و آماده رزرو می باشد. نام این هتل، هتل کاخ اسپیناس یا اسپیناس پالاس می باشد.

انواع واحد های اقامتی شامل اتاق و سوئیت های مجلل همراه با ارائه بهترین سیستم های کنترل دما، صوتی، تصویری و دسترسی به شبکه های خبری ماهواره ای مدرنترین امکانات و تجهیزات ممکن برای برگزاری جشن ها، سمینار ها و همایش های بین المللی در سالن های با شکوه و مجلل از جمله تالار پاسارگاد و خلیج فارس را دارد.

پاورپوینت تحلیل هتل اسپیناس تهران

هتل اسپيناس پالاس تهران، هتل پنج ستاره که با زيربنای 20 هکتار در آبان ماه سال 1394 به بهره برداري رسيد. هتل اسپيناس پالاس با داشتن 20 طبقه، مشتمل بر 400 باب اتاق و سوئيت لوکس و لابي بسيار بزرگ و شکيل و با نمايي زيبا از شهر تهران پذيراي میهمانان گرامي ميباشد.
دلایل انتخاب هتل اسپیناس پالاس تهران : هتل اسپیناس تهران در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته و جدیدترین هتل 5 ستاره در ایران میباشد. برخورداری ازبالاترین استاندارهای بین المللی از ویژگی های این هتل است.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل هتل اسپیناس تهران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 55
  • حجم فایل: 6 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل هتل اسپیناس تهران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل هتل اسپیناس تهران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل هتل اسپیناس تهران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل هتل اسپیناس تهران همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل هتل اسپیناس تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.