پایان نامه فرهنگسراپایان نامه مرکز قرهنگیدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله فرهنگسرارساله مجموعه فرهنگیطرح نهایی فرهنگسراطرح نهایی مجتمع فرهنگینمونه موردی سینما

 رساله مجموعه فرهنگی فراغتی

 رساله مجموعه فرهنگی فراغتی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :V 2

رساله مجموعه فرهنگی فراغتی

فضاهای فرهنگی نقش به سزایی در پویایی و فعالیت های گروهی مردم دارند که باعث حضور مردم و شکل گیری تعاملات اجتماعی در مجموعه فرهنگی می گردد، به معنای دیگر مجموعه فرهنگی با وجود و حضور افراد معنی می یابد و بدین ترتیب رابطه متقابلی بین حضور مردم و یک فضا، برای تبدیل شدن آن فضا به یک مجموعه فرهنگی وجود دارد، هدف این پژوهش طراحی مجموعه فرهنگی-فراغتی جهت افزایش حضورپذیری است که در آن با خلق فضاهای متنوع و با کیفیت، میل حضور در مجموعه و در راستای آن کیفیت مجموعه فرهنگی را ارتقاء بخشد.

 پرسش اصلی تحقیق این است که چه عواملی در طراحی مجموعه فرهنگی_فراغتی موجب افزایش کیفیت حضور پذیری در این فضاها می شود؟ با توجه به عنوان پژوهش و در راستای پاسخ به پرسش مطرح شده، دو حوزه شامل کیفیت فراغت و فضای حضورپذیر مطرح می شود. پس از بررسی حوزه های مطرح شده به سنجش مولفه های معماری موثر در طراحی مجموعه ی فرهنگی-فراغتی بر افزایش حضورپذیری پرداخته ایم. نتایج نشان می دهد در بین عوامل تاثیر گذار در افزایش حضور پذیری افراد که در این پژوهش مطرح شد امنیت و سرزندگی بیشترین تاثیر را داشته و کیفیت حضور افراد در فضاهایی که به صورت مستطیل طراحی شده باشد افزایش می یابد که در نهایت منجر به طراحی مجموعه فرهنگی- فراغتی شده است.

در ادامه با سایت آشیان نو همراه باشید تا پایان نامه مجموعه فرهنگی فراغتی تقدیم شما عزیزان گردد.

 رساله مجموعه فرهنگی فراغتی

در این میان فقدان مراکز و اماکنی که بتواند تا حدودی به بخشی از نیازهای فرهنگی، فراغتی این سرمایه های مملکت در این راستا پاسخگو باشد به شدت احساس می شود. مهمترین هدف شناسایی الگوهای رفتاری ایرانی- اسلامی و تدوین اصول و مبانی طراحی این فضاها در معماری ایرانی – اسلامی و پیاده سازی آن در طراحی یک مجموعه فرهنگی در جهت گذران اوقات فراغت به عنوان مهمترین بخش سبک زندگی می باشد.

هدف از ایجاد فضاهای فرهنگی ایجاد فضاهای با کیفیت، مقرون به صرفه، جذاب و فضاهای فرهنگی پایدار برای هنرمندان و به حداکثر رساندن سازمان های فرهنگی و فضاهای هنری عمومی و خصوصی، استفاده های فرهنگی، از جمله مراکز اجتماعی، مراکز کنفرانس، پارک ها، کتابخانه ها، موزه ها، گالری های هنری، مدارس، کلیساها و ایجاد ساختمان های دولتی و خصوصی و غیره است. فرهنگ در حال حاضر به طور گسترده ای به عنوان یک عامل مهم در سلامت اقتصادی و اجتماعی شهرها محسوب می شود. مفاهیم خلاقیت و شناسایی محیط دارای ارزش فرهنگی می تواند نقش مهمی در جذب افراد خلاق با استفاده از استراتژی برنامه ریزی فرهنگی شهری داشته باشد.

 رساله مجموعه فرهنگی فراغتی

مطالعات حاضر نشان می‌دهد که گذران اوقات فراغت در جامعه ایرانی با چالشهای نظری و رویکردی روبرو می‌باشد و وضعیت فراغتی جوانان ایرانی که تحت تأثیرغرب قرار گرفته و نیز عدم برنامه ریزی و مدیریت ساختار یافته و ناهماهنگی در تصمیم سازی برنامه های فراغتی از سوی سازمان های دولتی و خصوصی از دیگر مشکلاتی است که در حال حاضر گریبانگیر جامعه خصوصاٌ جوانان می‌باشد


مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله مجموعه فرهنگی فراغتی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 رساله مجموعه فرهنگی فراغتی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مجموعه فرهنگی فراغتی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مجموعه فرهنگی فراغتی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.