نمونه موردی کتابخانه

پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی کره جنوبی همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل کتابخانه

پاورپوینت تحلیل کتابخانه کره جنوبی

کد محصول: A75

کتابخانه ملی شهر Sejong ،در کره جنوبی اولین مرکز کتابخانه ملی کره می باشد. این بنا ،توسط معماران و مهندسین Samoo ،طراحی شده است .فرم هندسی بنا، طبق توضیحات طراح به مثابه صفحه ای می باشد ،که به آرامی خمیده شده و اساس طرح را شکل داده است .فرم خارجی بنا به آسانی قابل شناسایی بوده و به عنوان یکی از نقاط شاخص شهری ، عمل می کند.

یکی از استراتژی های اصلی تیم طراحی پروزه، طراحی فضای کتابخانه به گونه ای است که بتواند احساس هیجان ایجاد کند، مکانی برای تجربه  دنیای دیجیتال و آنالوگ توسط کاربران و مخاطبین بنا.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه کره جنوبی

در طبقه همکف بنا عملکردهای متنوعی نظیر گالری، نمایشگاه، اتاق های جلسات، فروشگاه و بخشی از سالن مطالعه عمومی قرارگرفته است در حالی که فضاهایی نظیر سالن مطالعه محققین و آرشیو کتب تخصصی که نیاز به ارامش بیشتری دارند در طبقات بالایی ساختمان مکان یابی شده اند. برخلاف رنگ قرمز که رنگ غالب در جداره های خارجی بنا می باشد در داخل بنا آتریوم عظیمی با جداره های زرد رنگ نظر مراجعین را به خود جلب می کند. از دیگر ایده های طراح می توان به پرهیز از خلق فضاهای تکراری و مشابه، تنوع فضاها در طبقات و ازادی مخاطب برای گشت و گذار در طبقات مختلف بنا اشاره نمود. از جمله شاخصه های فرمال بنا می توان به صفحات مثلثی و رنگی در نما و همچنین تعریف کنج سایت با زاویه ای تند و نحوه قرار گیری استوانه ای آبی رنگ در فضای داخلی تقاطع اشاره نمود.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه کره جنوبی

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی کره جنوبی همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی کره جنوبی همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی کره جنوبی همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی کره جنوبی همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی کره جنوبی همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل کتابخانه کره جنوبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.