نمونه موردی کتابخانه

پاورپوینت تحلیل کتابخانه اسکندریه مصر همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل کتابخانه

پاورپوینت تحلیل کتابخانه اسکندریه مصر

کد محصول: A74

کتابخانه اسکندریه مصر بعنوان اولین کتابخانه رقومی  درقرن21 است که دربرگیرنده فرهنگ وآثار کهن علمی ، فرهنگی و انسانی کشور مصر    می باشد.همچنین مرکزی برای مطالعات ومباحثات در همه زمینه ها  بشمارمی رود. در حال حاضر کتابخانه جدید اسکندریه در موقعیت کتابخانه قدیم بمناسبت احیاء مجد وعظمت مشهورترین کتابخانه تاریخ که در بر گیرنده آثار فنی و هنری و نیز حدود 8 میلیون کتاب بود احداث گردید اندیشه احداث کتابخانه برای اولین باردرسال 1974 مطرح گردید تااواخردهه 80مسکوت ماند.پس از آن سازمان یونسکو جهت مشارکت دیگران دربازسازی و احیاء کتابخانه اسنکدریه فراخوانی را اعلام نمود.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه اسکندریه مصر

کتابخانه جدید اسکندریه مصر از مدرنترین و برجسته ترین فضاهای فرهنگی درمصرو جهان می باشد، ساخت واحداث کتابخانه جدید بمنظوراحیاء مجد وعظمت کتابخانه قدیم است که برای سالیان سال قلعه سرفرازعلم ودانش درجهان بود. آرزوی ساخت مجدد کتابخانه اسکندریه قدیم واحیاءمجدد این جایگاه جهانی علمی وفرهنگی درذهن و فکرمتفکران و دانشمندان بسیاری در جهان تداعی می نمود . کتابخانه جدید اسکندریه یکی ازمراکزعظیم فرهنگی طی مراسمی بزرگ در سال 2002 میلادی به بهربرداری رسید این مرکزعظیم بعنوان قله ای رفیع برای فرهنگ و دانش و هچنین کانال ارتباطی علم وفرهنگ مصر با جهان ونیزجهان با مصر می باشد.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه اسکندریه مصر

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل کتابخانه اسکندریه مصر همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 54
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل کتابخانه اسکندریه مصر همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل کتابخانه اسکندریه مصر همراه با پلانها و تصاویر؛ پاورپوینت تحلیل کتابخانه اسکندریه مصر همراه با پلانها و تصاویر؛ پاورپوینت تحلیل کتابخانه اسکندریه مصر همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل کتابخانه اسکندریه مصر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.