نمونه موردی کتابخانه

پاورپوینت تحلیل کتابخانه شیکاگو امریکا همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل کتابخانه

پاورپوینت تحلیل کتابخانه شیکاگو

کد محصول: A76

در این پروژه ،به معرفی یکی از کتابخانه های منطقه چینی ها در شیکاگو آمریکا ،به نام کتابخانه Chinatown Branch،خواهیم پرداخت . به گفته معمار پروژه، نیاز به فضا و مکانی برای گردهمایی عمومی در راستای فعالیت های مبتنی بر تکنولوژی ، یادگیری و مطالعه ، از اهداف این پروژه بوده است.

در بخش خارجی بنا ،المان های عمودی منظم و با آرایش  یکسان در کنار یکدیگر ، برای ایجاد سایه و کنترل نور جانبی ، قرار گرفته اند و نیز جداره ای شفاف، به مثابه پرده ای شیشه ای که حداکثر دید را به مخاطبین از هر دو منطقه داخل و خارج ایجاد کند ،وجود دارد . این فرم پوسته خارجی ، القا کننده تصویری از یک فانوس درخشان در شب می باشد.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه شیکاگو

نمای جنوبی و ورودی ساختمان ، دارای فرم مثلث شکل می باشد ،که بر اساس اصول طراحی فنگ شویی بوده و این موضوع به گفته معمار ،توسط جامعه مخاطب بر ارزش های آن تاکید می گردد.

این کتابخانه در دو طبقه و در زیر بنای 24100 فوت مربع توسط تیم طراحی SOM ، طراحی و اجرا گردیده است . طراحان این پروژه مدتی در ارتباط نزدیک با مقامات کتابخانه عمومی شیکاگو بودند ،تا بتوانند در برنامه ریزی اهداف پروژه و نیز بالا بردن فرصت های همکاری و ارتباط عملکردی فضاهای کتابخانه های مذکور در طراحی اندیشیده شود . در جانمایی کاربری ها و فضا ها ، عملکرد های مربوط به کودکان در تراز همکف دیده شده  و فضاهای مربوط به نوجوانان و بزرگسالان در طبقه دوم می باشد . تمامی فضا ها ،ازجمله طراحی فضاهای باز ، حیاط ، دهلیز های مرکزی و حتی روشنایی داخلی به سبک چینی می باشد.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه شیکاگو

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل کتابخانه شیکاگو امریکا همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل کتابخانه شیکاگو امریکا همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل کتابخانه شیکاگو امریکا همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل کتابخانه شیکاگو امریکا همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل کتابخانه شیکاگو امریکا همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل کتابخانه شیکاگو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.