پایان نامه فرهنگسراپایان نامه مرکز قرهنگیدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله فرهنگسرارساله مجموعه فرهنگیطرح نهایی فرهنگسراطرح نهایی مجتمع فرهنگی

رساله مجموعه فرهنگی تجاری

 رساله مجموعه فرهنگی تجاری+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :V 1

رساله مجموعه فرهنگی تجاری

مجموعه ای شامل مراکز تجاری واداری و فرهنگی هنری. طراحی این مجموعه نیازمند پیدا کردن نقاط مشترک مجموعه و طراحی همگون آن با ارائه سیرکولاسیونی مطبوع است. نقطه عطف این طرح فضاهای فرهنگی هنری موجود در مجموعه است،همانگونه که میدانید نیاز به فراغت و تفریح از مهمترین ابعاد زندگی انسانی است که همواره به عنوان بزرگترین معضل جامعه ما خودنمایی کرده و میکند و زندگی ماشینی به قدری روح وجسم افراد را تسخیر کرده که فرصت تفکر را در زمینه ی نیاز به فراغت از انسان سلب نموده است و راه کارهای مناسبی برای بهبود این مهم یا ارائه نشده یا کافی نمی باشد لذا بررسی این پروژه برای تکمیل راه کارهای گذشته و ارائه یک سبک جدیدی در این حوزه می باشد.

در ادامه با سایت آشیان نو همراه باشید تا پایان نامه مجموعه فرهنگی تجاری تقدیم شما عزیزان گردد.

 ضرورت انتخاب طرح نبودن طرحی مشابه و هدفمند برای این مهم و بهبود راندمان اشخاص در انجام کارهای روزمره با توجه به نیازهای روحی و تاثیر آن بر افزایش انگیزه فرد می باشد. به طور کلی کلیه فعالیت هایی که تا کنون انجام شده بر اساس علایق فردی و بدون برنامه ی علمی و مطالعاتی بوده و راه کارهای مناسبی اجرا نشده است. همچنین با توجه به ماهیت طرح (کمک به انسان برای رفع نیاز های فرهنگی ،اجتماعی،…) میتوان فصل جدیدی از روابط را به وجود آورد که نیازمند بستری آماده جهت پذیرش طرح مذکور باشند تا تعاملی دوطرفه بین طرح با اجتماع پیرامون آن برقرار شود. با توجه به نوع طرح و طیف اجتماعی مراجعه کننده به آن برای بهره برداری حداکثری از آن نیاز به سایت پلانی که دسترسی به آن برای تمامی طیف های جامعه ممکن باشد. مجتمع فرهنگی ، تجاری – اداری میتواند میعادگاه اغشار مختلف جامعه باشد و تا به هدف مجموعه نزدیک شود.

 رساله مجموعه فرهنگی تجاری

این تحقیق با هدف انتقال ارزشها و مفاهیم معماری ایرانی در قالب طراحی یک مجتمع فرهنگی تجاری به مخاطب می باشد. طراحی این مجتمع با توجه به معماری ایرانی در قالبی امروزی تر انجام گرفته است. لازم به ذکر میباشد که گرچه توجه زیادی به زیبایی و شکل فرم شده است اما از تفکیک عملکرد ها و عدم تداخل عملکرد ها چشمپوشی نشده است و طراحی به گونه ای بوده است که در آن هم به شکل و زیبایی و هم به ارتباط آنها به یکدیگر توجه شده است.

از این رو طراحی و ساخت یک مجتمع تجاری و فرهنگی که بتواند نیازهای شهروندان را برطرف سازد امری مهم می باشد به طور کلی می توان گفت طراحی یک مجتمع تجاری و فرهنگی جامع که پاسخگوی همه جانبه نیازهای جامعه باشد یک مسئله مهم می باشد. هدف از طراحی مجتمع فرهنگی تجاری به وجود آوردن محیطی به دور از استرس روزمره و سرشار از هیجان و پویایی و نیز قراردادن مردم در تعامل با یکدیگر و سپری کردن اوقات فراغت به گونه ای مطلوب باشد که در طراحی از از الگو ها و هندسه ی بازار سنتی استفاده گردیده که هم از نظر کالبدی و هم از نظر معنایی ارزش ویژه ای به این مجموعه داده است.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مجموعه فرهنگی تجاری+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 رساله مجموعه فرهنگی تجاری+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مجموعه فرهنگی تجاری+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مجموعه فرهنگی تجاری+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.