نمونه موردی مجتمع تجاری

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری اریکه همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری اریکه

کد محصول: A55

 مجتمع تجاری اریکه با زیربنای بیش از 20هزارمترمربع در هشت طبقه احداث گردیده كه شامل دو طبقه زیرزمین برای پاركینگ اختصاصی و شش طبقه در ارتفع و سالن‌های مختلف همراه با چهار آسانسور و چهار راه پله اصلی با سیستم تهویه مطبوع چیلر و فن كوئل، سیستم های اعلام اطفاء حریق و سیستم دوربین های مدار بسته می باشد. نمای مجتمع از نوع كامپوزیت پنل آلومینیومی به رنگ نقره‌ای و سنگ گرانیت می‌باشد. مجتمع اریكه ایرانیان به صورت كاملاً مكانیزه، از طریق كارت اعتباری عمل می كند.

 مجموعه اریكه ایرانیان دارای یك سالن كنسرت چند منظوره و سه سالن سینما و تئاتر، مجموعه استخرها شامل دو استخر هم زمان “ویژه بانوان و آقایان” با كلیه امكانات سالن‌ های بدنسازی، سونا (خشك ، بخار) و جكوزی، سالن های بولینگ، بیلیارد و اسنوكر، رستوران، فست فود، كافی شاپ و تعدادی فروشگاه‌های منحصر به فرد تجاری می باشد.

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری اریکه

سالن کنسرت اریکه ایرانیان در طبقه اول مجتمع قرار داشته و دارای ظرفیت ۱۴۵۰ صندلی می باشد. قسمت‌هایی از سن این کنسرت هال به صورت متحرک بوده و سالن آن با مساحت ۱۴۰۰ مترمربع در یک و نیم طبقه بنا شده است. علاوه برسالن اصلی، مجموعه کنسرت هال دارای اتاق‌های گریم خانم‌ها و آقایان، اتاق مانیتورینگ، اتاق صدا، اتاق تصویربرداری، سالن تشریفات(VIP)  و اتاق‌هایی برای مدیریت و کارکنان با مساحت ۶۰۰ متر مربع می‌باشد. از ویژگی‌های سالن کنسرت، طراحی آن به گونه‌ای است که می‌توان از آن به صورت چند منظوره برای برگزاری سمینارها، همایش‌ها، شوهای تلویزیونی، تئاتر و غیره استفاده نمود. سالن کنسرت این مجتمع مطابق با استانداردهای بزرگ ترین سالن‌های موسیقی و سینما در جهان ساخته شده است و اولین سالن کنسرت در خاورمیانه می باشد که دارای سیستم صوتی کاملاً حرفه‌ای شامل میکسر ۵۲ کانال (۳۰۰۰(LEGEND  دارای ورودی برای تنظیم صدای سالن و نیز مانیتورینگ جداگانه برای صدای صحنه می‌باشد. سیستم بلندگوهای سالن از نوع Line  Array   می باشد که قابلیت پخش صوت یکنواخت در سالن را داراست.

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری اریکه

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری اریکه همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 56
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری اریکه همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری اریکه همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری اریکه همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری اریکه همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری اریکه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.