نمونه موردی مجتمع تجاری

پاورپوینت تحلیل مرکز تجاری چند منظوره آرون همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری آرون

کد محصول: A51

مجتمع تجاری چند منظوره ارون (Areon) به معنای سياحت فضايی که توسط معمار سرشناس بين‏ المللی، تام رايت طراحی شده است، به‌زودی تبديل به اولين و مهم‌ترين مرکز خريد چندمنظوره در ايران و يکی از پيشرفته‏ ترين و کامل‏ترين مراكز خريد دنيا خواهد شد و با حضور برندهای بين‏ المللی و مشهور، به عنوان جايگزينی جذاب برای مال‏ها و مراکز خريد دوبی، جايگاه خود را نزد ايرانيان خواهد يافت.

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری آرون

مجتمع مزبور در فاصله 20 کيلومتري از مرکز تهران در آزادراه تهران-کرج، در منطقه شهري گرمدره واقع شده است؛ منطقه‏اي که مشتمل بر شهرک‏هاي کوچک و صنعتي است. سايت مجموعه از سمت شمال مشرف به آزادراه تهران- کرج است و در آن مناظر زيباي کوه‏هاي البرز بدون هيچ مانعي قابل مشاهده خواهد بود.در جهت جنوب، مجتمع داراي ديدي نامحدود به دشت سرسبز گرمدره و در جهت غرب، شهر گرمدره واقع شده است که اين شهر به طور کلي يک منطقه مسکوني با وسعت و تراکم کم شناخته مي‏شود. بر اساس مطالعات آماري روزانه دو ميليون نفر با گذر از اتوبان تهران-كرج نظاره‏گر اين مجتمع خواهند بود كه اين مهم يکي از دلايل اصلي اجراي پروژه در اين منطقه است و با توجه به وضعيت و ابعاد زمين و مجوز ساختماني، امکان احداث يک پلان خطي به موازات جاده اصلي وجود داشته است.

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری آرون

درحال‌حاضر فاز اول پروژه که شامل پارک آبي تفريحي است افتتاح شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مرکز تجاری چند منظوره آرون همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل مرکز تجاری چند منظوره آرون همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مرکز تجاری چند منظوره آرون همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مرکز تجاری چند منظوره آرون همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مرکز تجاری چند منظوره آرون همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری آرون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.