نمونه موردی هتل

پاورپوینت تحلیل هتل آتلانتیس دبی همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل هتل خارجی

پاورپوینت تحلیل هتل آتلانتیس دبی

کد محصول: A86

نگاهی به یکی از بزرگترین و مجلل ترین هتل های پنج ستاره دبی و خاورمیانه و حتی جهان واقع در جزیره‌ای مصنوعی داشته باشیم … این هتل تقلیدی از آتلانتیس جزیره بهشتی می‌باشد که در باهاما ساخته شده ‌است , می باشد . عملیات ساخت این هتل در سال 2001 میلادی در پالم جمیرا آغاز و در 24 سپتامبر 2008 برابر با 3 مهر ماه 1387 افتتاح گردید.

پاورپوینت تحلیل هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی با هزینه یک میلیارد و ششصد میلیون دلار در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار با مجموع ۱۶۰۰ اتاق و سوییت ساخته شده است. موقعیت عالی هتل آتلانتیس دبی قیمت در حلال بالایی جزیره مصنوعی نخل جمیرا در پالم دبی و طراحی بی نظیر و امکانات متعدد این هتل ، هتل اتلانتیس دبی را به هتلی اعجاب انگیز تبدیل نموده است.

پاورپوینت تحلیل هتل آتلانتیس دبی

امکانات هتل آتلانتیس , بسیار متنوع و در فضایی مجلل وخیره کننده سرشار از تنوع ، تحرک وسرزندگی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق ، زوجهای جوان ، توریستها ، بازرگانان ،کودکان ،جوانان،بزرگسالان و ورزشکاران می توانند از امکانات تور هتل آتلانتیس دبی بهره مند شوند . هتل آتلانتیس دبی تور دارای یکی از پیشرفته ترین پارکهای آبی خاورمیانه است که استفاده از آن برای مهمانان هتل آتلانتیس تور دبی رایگان است ولی استفتاده از آن برای عموم با پرداخت هزینه بلامانع است.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل هتل آتلانتیس دبی همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 85
  • حجم فایل: 6 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل هتل آتلانتیس دبی همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل هتل آتلانتیس دبی همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل هتل آتلانتیس دبی همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل هتل آتلانتیس دبی همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل هتل آتلانتیس دبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.