نمونه موردی مجتمع مسکونی

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران

کد محصول: A79

ساختمان مسکونی شار در هر طبقه از 4 واحد تشکیل شده و دو دستگاه راه‌پله و آسانسور دارد که به وسیله راهرویی، با هم ارتباط دارند.

استراتژی طراحی در این پروژه، حفظ درختان، به همراه ایجاد تنوع دید و حداکثری کردن آن در واحدهای مسکونی بود، به این شکل که کل ساختمان، حجمی یکپارچه در نظر گرفته شد که در نواحی درختان، از این حجم کسر شده است، گویی درختان باعث خوردگی حجم سفید شده‌اند. نواحی خورده شده که پر از خلل و فرج، تراس‌ها، پنجره‌ها و نورگیرها هستند، از جنس چوب و دیواره‌های صلب بیرونی، بتونی و به رنگ سفید خواهند بود.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران

شکل کسر شدن از حجم اصلی، به گونه‌ای است که عقب‌نشینی‌هایی در دل هر واحد به وجود بیاورد و با این عقب‌نشینی‌، دیدهای متنوع‌تری را در جهت‌های گوناگون، برای هر واحد فراهم کند. اهمیت این مساله، به دلیل دیدهای جذابی که از طبقه ۶ به بالا، در سمت شمال و از طبقه ۴ به بالا، در سمت جنوب وجود دارد، بسیار بیشتر به نظر می‌رسد که در نهایت، به حفظ درختان و فقط جابجایی پنج درخت انجامیده است.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 37
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار تهران

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.