نمونه موردی مجتمع مسکونی

پاورپوینت تحلیل شهرک مسکونی شوشتر همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل شهرک مسکونی

پاورپوینت تحلیل شهرک مسکونی شوشتر

کد محصول: A81

این سایت در شمال شوشتر واقع شده و از طریق رودخانه کارون از شهر قدیمی جدا شده است. شوشتر نو ، با پلی که در جاده ای به سمت دزفول واقع است به شهر قدیمی متصل می شود. رود کارون که از شمال به جنوب جاری می شود محدوده شرقی سایت و شاخه ای از شت محدوده جنوبی سایت را می سازد.

پاورپوینت تحلیل شهرک مسکونی شوشتر

توپووگرافی سایت دارای عوارض پستی بلندی است که امکان ساخت فرم های ساختمانی متفاوت را می دهد. از طریق دیگر ، کاملا بدون سیما یا جنبه بخصوص است. با شیب ملایم  از شمال به جنوب. زمین آن تا حدی قابل کشتکاری است. اما بیشتر آن ماسه بیابان است. شهر مانند جزیره ای در کنار رود کارون ساخته شده و دراری 2 کیلومتر عرض و 8 کیلومتر طول است. قرارگیری سایت انتخاب مناسبی است که در ارتباط با مجتمع صنعتی ( 18 کیلومتر تا شوشتر) و شهر قدیمی است.

پاورپوینت تحلیل شهرک مسکونی شوشتر

قرارگیری در اقلیم گرم و مرطوب  تا حدی سبب ایجاد پراکندگی در پلان شده . یعنی بر خلاف اقلیم گرم و خشک فولاد شهر اصفهان که در پلان ها تراکم دیده می شود در شهرک شوشتر نو خانه ها به صورت یک واحدی و همراه با حیاط طراحی شده و در جلوی آن از معابر عریض تر استفاده شده است.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل شهرک مسکونی شوشتر همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 55
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل شهرک مسکونی شوشتر همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل شهرک مسکونی شوشتر همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل شهرک مسکونی شوشتر همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل شهرک مسکونی شوشتر همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل شهرک مسکونی شوشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.