نمونه موردی فرهنگسرا

پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی خارجی متز در فرانسه همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرا

پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی خارجی متز

کد محصول: A72

در این پروژه با ما همراه باشید تا نگاهی به فرهنگسرای متز ( Pompidou-Metz ) ، اولين شعبه از يک نهاد بزرگ فرهنگي فرانسه ، که توسط معمار ژاپني Shigeru Bam و معمار فرانسوي Jean de Gastines طراحي و در ماه مه افتتاح  شده است، داشته باشیم . ساختار سقف مواج با روکش چوب ، با 77 متر مارپيچ فلزي احاطه شده و فريم با پشم شيشه شفاف و سايه باني با پارچه تفلون پوشش داده شده و ديوارهاي ساختمان را تا ارتفاع 20 متر نگه داشته است.

پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی خارجی متز

ساختار 5000 متر مربع از فضاي نمايشگاه را در ميان دو باغ و يک تراس شيبدار ، اشغال مي کند . اين فضاي نمايشگاه مدولار و با ابعاد بزرگ ، داراي يک استوديو براي اجراي زنده ، سالن اجتماعات ، مناطق پذيرايي ، فروشگاه ، کتابفروشي ، رستوران و کافه مي باشد . اين محل استثنايي و سخاوتمندانه به عنوان يک تجربه منحصر به فرد در نظر گرفته شده ، جايي براي دوستي با آفرينش هنري در تمام اشکال آن .

پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی خارجی متز

 هدف ساختار ، ارائه انگيزه براي خلق و آفرينش است . معماري شجاعانه اين ساختار در نگاه بازديد کننده ، يک ساختمان نوراني و روشن و در عين حال مستحکم است که آنها را به اين پاويون – تحت حفاظت بام خود – دعوت مي کند.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی خارجی متز در فرانسه همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی خارجی متز در فرانسه همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی خارجی متز در فرانسه همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی خارجی متز در فرانسه همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی خارجی متز در فرانسه همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی خارجی متز

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.