نمونه موردی فرهنگسرا

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرا بهمن همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرا

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرا بهمن

کد محصول: A71

فرهنگسرای بهمن اولین فرهنگسرای شهر تهران است که جزو مهم‌ترین و پر برنامه‌ترین مراکز فرهنگی پایتخت هم محسوب می‌شود.این فرهنگسرا که در جنوب پایتخت و در شهرداری منطقه 16 تهران قرار دارد، اولین فرهنگسرای طراحی شده در شهر تهران است که برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی، ورزشی، هنری و…برای شهروندان جنوب تهران دارد.

بیست و یکم شهریور ماه 1370 شهرداری تهران با هدف راه‌اندازی توسعه و گسترش فضاها و مکان‌های فرهنگی هنری در اولین حرکت فرهنگی خود مبادرت به ایجاد نخستین فرهنگسرای شهر تهران در جنوب پایتخت تحت عنوان فرهنگسرای بهمن در مکان سابق کشتارگاه تهران کرد. فرهنگسرای بهمن به عنوان مادر فرهنگسرای کشور نامیده شده و زیر نظر سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران فعالیت می‌کند.

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرا بهمن

این فرهنگسرا بیش از 5 هزار متر مربع مساحت دارد و دارای بخش‌های مختلف ورزشی، نگارخانه، واحد آموزش، خانه کودک، چای باغ، تالار علوم و فنون و…است.

این سالن دومین سالن فرهنگسرا است.امکانات سالن شامل  تعداد 350 صندلی مبله، سالن انتظار با ظرفیت 200نفر، اتاق صدا دارای امکانات ضبط و پخش و از قابلیت‌های ویژه آن می‌توان به سقف متحرک اشاره کرد که در مدت زمان 3 دقیقه و 45 ثانیه و ارتفاع 192 متر از سقف بصورت الکتریکی باز و بسته می‌شود.

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرا بهمن

چشم انداز تابستانی سالن جزو ویژگی‌های منحصر به فرد این سالن است. برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌هایی نظیر اکران فیلم‌های سینمایی، اجرای کنسرت‌های موسیقی کلاسیک و سنتی، برگزاری مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه، سمینارها، نکوداشت‌ها، جلسات سخنرانی و همایش‌ها در این سالن امکان‌پذیر است.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل فرهنگسرا بهمن همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 60
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل فرهنگسرا بهمن همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل فرهنگسرا بهمن همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل فرهنگسرا بهمن همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرا بهمن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.