نمونه موردی فرودگاه

پاورپوینت تحلیل فرودگاه اسلو در نروژ همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل فرودگاه

پاورپوینت تحلیل فرودگاه اسلو نروژ

کد محصول: A68

فرودگاه اسلو نروژ  توسط دفتر معماری Nordic-Office of Architecture طراحی شده است. گسترش 115000 متر مربعی به  فرودگاه اسلو استانداردهای جدیدی را در زمینه پایداری ایجاد می کند. طرح برنده مسابقه، که از برف به عنوان خنک کننده استفاده می کند، اولین امتیاز پایداری BREEAM “عالی” را برای ساختمان فرودگاه در جهان به دست آورده است.

این توسعه با افزودن یک اسکله جدید به طول 300 متر، اندازه ساختمان ترمینال موجود را دو برابر می کند. نوردیک به بیان معماری بی انتها و سادگی منطقی فرودگاه اصلی – که در سال 1998 طراحی شد – ادامه داد و در عین حال عناصر طراحی جدیدی را برای افزایش تجربه مسافران معرفی کرد.

پاورپوینت تحلیل فرودگاه اسلو نروژ

طراحی نوردیک ظرفیت فرودگاه را از 19 میلیون به ظرفیت پیش بینی شده آینده 30 میلیون افزایش می دهد، در حالی که جریان مسافر با حداکثر مسافت پیاده روی تنها 450 متر، بسیار کوتاه تر از اکثر فرودگاه ها، بهبود یافته است.

پاورپوینت تحلیل فرودگاه اسلو نروژ

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل فرودگاه اسلو در نروژ همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 81
  • حجم فایل: 6 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل فرودگاه اسلو در نروژ همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل فرودگاه اسلو در نروژ همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل فرودگاه اسلو در نروژ همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل فرودگاه اسلو در نروژ همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل فرودگاه اسلو در نروژ همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل فرودگاه اسلو نروژ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.