نمونه موردی خوابگاه

پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی خارجی همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی

پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی خارجی

کد محصول: A62

تحلیل خوابگاه الئونور دونلی لویی کان

طراحی این خوابگاه کار لویی کان بوده که از سه فرم مربع با یک فرم خطی اتصال دهنده آنها تشکیل شده است، طرح در  اطراف  سه  فضای  عمومی  مشترک  گسترش  مییابد.  که  بر  فراز  این  فضاها  نورگیری های  بزرگی  قرار  گرفته  و  در دیوارهای  این  فضاهای  مرکزی  تاسیسات  ساختمان  جاسازی  شده  است.در  هر  طبقه  اتاقها  دور  تا  دور  فرمهای  مربعی چیده شدهاند و فضاهای عمومی تر در مراکز این مربع ها واقع شده اند نظیر: سالن غذاخوری و سالن ورودی، سالن نشیمن عمومی،  اتاق های  انفرادی  در  اطراف  سه  فضای  مربع  شکل  به  گونه ای  واقع  شده  که  گوشه های  این  مربعها  با  یکدیگر تماس داشته باشند. به طور کلی در این ساختمان مساله  ارتباط بین قسمت های مختلف با مهارت و روشی مبتکرانه حل شده است. سه قسمت مربع شکل، از ناحیه گوشه ها با یکدیگر متصل شده و به این ترتیب امکان آن به وجود آمده که کان با نهایت توانایی معمارانه اش، مشکل پیوند کلی بنا را حل نماید.این خوابگاه در حقیقت مجموعه ای از یک سایت خوابگاهی است که در یک ساختمان ارایه شده است.

پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی خارجی

خوابگاه دانشجویی کونیگ

فرم مشابه این ساختمان ها و توده های به ظاهر تکرار شده پاسخی است که طراح پروژه دیوبزر کونیگ (Deubzer Konig)، به مجموعه ای از نیازهای متفاوت و گاه متضاد آن داده است.

نیاز به ایجاد مجموعه ای در آلمان با کیفیت فضاهای شهری از یک سو و نیاز به تعداد زیادی از واحدهای اقامتی یکسان با جهت گیری مشابه از سوی دیگر سبب شکل گیری توده های L شکل با بالهای کشیده شده به سمت جنوب و غرب و در یک ترکیب بندی شطرنجی و راست گوشه گردید.

طبیعتا باید فضاهای که در خوابگاه در نظر گرفته می شود چون فضاهای عمومی می باشد لذا باید حتما نور گیری خوبی داشته باشد و امکان تهویه هوا نیز در فضا هایی مثل نماز خانه دستشویی حمام سالن ورزش نیز وجود داشته باشد لذا نورگیری فضا ها باید به شکلی باشد که هم نور غرب و هم نور شرق را به مقدار کافی داشته باشد.

پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی خارجی

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی خارجی همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 70
  • حجم فایل: 6 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی خارجی همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی خارجی همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی خارجی همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی خارجی همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.