نمونه موردی خوابگاه

پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی در تایلند همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی

پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی تایلند

کد محصول: A60

خوابگاه یک بلوک یک خوابگاه با اندازه هایی عجیب و کوچک در تایلند است، این خوابگاه در زمینی به عرض 4 متر و طول 16 متر ساخته شده است.

این ساختمان با وجود کمبود و محدودیت در سرانه فضا ، تمامی امکانات استاندارد را برای تعداد تخت های موجود در این خوابگاه داراست.

در تمامی فضا های اقامتی و خوابگاهها و حتی هتل ها، فضایی برای پذیرش و انتظار میهمانان وجود دارد که در این فضا میهمانان و بازدید کنندگان در انتظار ساکنین فضای اقامتی بوده و در این زمان محلی برای مکس چند دقیقه ای وجود دارد، این فضا در هتل ها لابی هتل بوده و پذیرایی هم در آن سرو میشود.

پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی تایلند

 در خوابگاه یک بلوک در بخش ورودی ساختمان، تعدادی پله با ارتفاعی نا متعارف قرار گرفته که دقیقا وظیفه سالن انتظار و فضای تجمع اولیه را بر عهده دارد.

نمای بیرونی ساختمان خوابگاه به صورتی طراحی شده که علیرغم عرض اندک بنا، بیشترین کنتراست را با محیط پیرامون خود دارد تا علاوه بر خوانایی حداکثری بنا، در عین جا دادن تمامی تاسیسات در بین نمای اصلی و پوسته بیرونی آن، چهره ای متفاوت و جذاب را از یک بنای اقامتی در معرض دید قرار دهد.

پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی تایلند

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی در تایلند همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی در تایلند همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی در تایلند همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی در تایلند همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی در تایلند همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی تایلند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.