نمونه موردی دانشگاه

پاورپوینت تحلیل دانشگاه شهید باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل دانشگاه

پاورپوینت تحلیل دانشگاه شهید باهنر کرمان

کد محصول: A56

دانشگاه شهید باهنر کرمان یکی از معتبرترین دانشگاه های دولتی ایران است. این دانشگاه در جنوب شرقی شهر کرمان و در زمینی به مساحت۵٬۰۰۰ متر مربع بنا گردیده‌است.دانشگاه شهید باهنر کرمان یکی از دانشگاه‌های بزرگ، جامع و مادر و جزو دانشگاه های برتر در میان دانشگاه های کشور است.

با توجه به گسترش تدریجی بلوکها در بیش از ۳۰ سال ،ارایه توصیف کالبدی یکسان از بناها صحیح نمی باشد.بهترین بیان ذکر تداوم اندیشه‌ ای است که از ساختمان های اولیه تا طرح‌های توسعه امروز وجود دارد.

 طراحی فضاهایی با عملکرد آموزشی،کمک امزشی، مدیریت آموزشی ،فرهنگی ورزشی، اقامتی، رفاهی و تفریحی و به همراه فضاهای خدماتی، پشتیبانی و فنی از نیازهای اصلی طرح بوده اند.

پاورپوینت تحلیل دانشگاه شهید باهنر کرمان

 عناصر فضایی در ساختار هایی متفاوت نظیر خطی، شعاعی، مرکزی و خوشه ای سامان دهی شده اند.

 ‏ رعایت ضوابط و معیارهای فضاهای آموزشی، اداری، فرهنگی و نظایر آن یکی از الزامات طرح بوده است برخی از این ضوابط عبارتند از:- سیستم آموزشی( گروهی یا دانشکده‌ی) بایستی مشخص شود.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 67
  • حجم فایل: 6 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل دانشگاه شهید باهنر کرمان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.