نمونه موردی دانشگاه

پاورپوینت تحلیل دانشکده معماری دانشگاه بین الملل قزوین همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل دانشکده معماری

پاورپوینت تحلیل دانشکده معماری قزوین

کد محصول: A59

دانشکده معماری و شهرسازی دانشکده معماری و شهرسازی یکی از چهار دانشکده فعال در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) است که با مجوز قطعی شورای گسترش آموزش عالی در تاریخ 6/ 2/ 82 تاسیس و شروع به کار نمود. در راستای اهداف عالیه دانشگاه که تاسیس رشته های تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و ایجاد دانشکده های تخصصی است؛ با راه اندازی رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته مهندسی معماری در نیمسال اول سال تحصیلی 83- 82 و ترکیب آن با رشته های کارشناسی معماری و شهرسازی موجود زمینه لازم برای برپایی دانشکده معماری و شهرسازی را فراهم گردید که سبب ارتقاء وجهه دانشگاه شده که به لحاظ نام و سطح، جایگاه شایسته ای را می طلبد.

پاورپوینت تحلیل دانشکده معماری قزوین

این دانشکده دارای فضای آموزشی مناسب شامل 4 کارگاه طراحی معماری و یک کارگاه عکاسی، می باشد. ضمناً دانشجویان این دانشکده از سایت رایانه ای تخصصی معماری و سایر امکانات کمک آموزشی بهرمند هستند. تعداد دانشجویان این دانشکده 635 نفر و اعضای هیأت علمی آن 19 نفر است.

پاورپوینت تحلیل دانشکده معماری قزوین

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل دانشکده معماری دانشگاه بین الملل قزوین همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point 
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل دانشکده معماری دانشگاه بین الملل قزوین همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل دانشکده معماری دانشگاه بین الملل قزوین همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل دانشکده معماری دانشگاه بین الملل قزوین همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل دانشکده معماری قزوین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.