نمونه موردی مجتمع مسکونی

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی اسپانیا

کد محصول: A49

والدن ۷ از نخستین پروژه های بلندپروازانه ی اجرایی ریکاردو بافیل است که به بسیاری از مشکلات زندگی شهری مدرن پرداخته است. این بنا مستقر در نزدیکی خرابه کارخانه سیمان قدیمی واقع شده و در سال ۱۹۷۵ میلادی، در اسپانیا ساخته شد.

ساختار خاصی از مسکن و ایده ارائه فضاهای عمومی و باغ، از پژوهش های پیشین بافیل بود که برای ساکنان بنا، کیفیت لذت بخش بهبود یافته زندگی را باعث می شد. این ساختمان شامل ۱۴  مجموعه آپارتمان است که گروه بندی شده و حدود پنج حیاط و در بالا آن ها دو استخر شنا می باشد.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی اسپانیا پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی اسپانیا

با چند مورد استثنا، هر آپارتمان به نظر می رسد بر روی هر دو قسمت بیرونی و یکی از حیاط های داخلی قرار گرفته است. یک سیستم پیچیده از پل ها و بالکن ها در سطوح مختلف، دسترسی و ایجاد مناظر فوق العاده را بوجود آورده است.

نمای بیرونی دارای ظاهری بزرگ و سنگربندی شده و به طور کامل قرمز رنگ است.  از طریق پیشنهاداتی مانند داستان های شهری، چند پنجره در ارتفاع به خارج بنا باز شد. حیاط بخاطر شدت رنگ آبی، بنفش و زرد، حالتی پر جنب و جوش دارد. حیاط اصلی، در ورودی ساختمان، توسعه خیابان و میدانی برای استفاده ساکنان، را باعث شده است.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات: 78
  • حجم فایل: 6 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

——————————————————————————————————————————————

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی اسپانیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.