نمونه موردی هتل خارجینمونه موردی هتل

پاورپوینت تحلیل هتل پنج ستاره در روسیه

پاورپوینت تحلیل هتل خارجی

پاورپوینت تحلیل هتل پنج ستاره در روسیه

کد محصول:A 4

مجموعه ای اقامتی بیست و شش طبقه در روسیه،که توسط دفتر معماری اسپیچ در سال 2015، طراحی و اجرا گردیده است . فرم کلی بنا، به مثابه قطره ای کشیده می باشد .در این ساختار و فرم ،کلیه طبقات دارای تراس های زیبا بوده و با توجه به جهت گیری خود به سمت دریا ، به تدریج از ارتفاع آنها کاسته شده و منظری زیبا به جز فرم بنا برای واحد های اقامتی داخل به بیرون رقم زده است.در ادامه با سایت آشیان نو همراه باشید تا پاورپوینت تحلیل هتل پنج ستاره در روسیه تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

پاورپوینت تحلیل هتل پنج ستاره در روسیه

حجم مجسمه وار این مجموعه ، با لحاظ تراس های پیش آمده در سطح بنا و فرم دهی به صورت مواج و متفاوت از خطوط طبقه زیرین خود، سبب شکل گیری پوسته ای پویا و مواج شده است ، گویا نسیم دریا سبب ایجاد این فرم بر سطح بنا گشته است .

به گفته معمار پروژه ، این مجموعه به مثابه کشتی کروز می ماند ، فرم بنا و ساختار طرح با به کارگیری رنگ سفید ، توانسته است پویایی و عین حال وحدت خود را به نمایش مخاطب بگذارد.

طراحی داخلی این مجموعه اقامتی و هتل زیبای Actor Galaxy ، متشکل از دو آتریوم می باشد ، آتریوم بزرگتر، در قسمت مرکزی فرم قطره ای بنا واقع شده و توسط پوششی  نیمه شفاف و بادوام تحت نام ETFE ، پوشیده شده است . یک آتریوم کوچکتر نیز در قسمت جلویی حجم جانمایی شده ،که فرمی مثلثی دارد .

پیرامون آتریوم ، فضاهای عمومی همچون فروشگاه ها ، کافی شاپ،گالری ها و آسانسور های پانوراما و . . . جانمایی شده اند.  فضاهای داخلی نیز به تبعیت از رنگ و تم خارج بنا، تماما سفید بوده و در روز سبب شکل گیری بازی های نور و سایه می گردد و در شب نیز توسط  نورپردازی زیبا ، روشن می شود .

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل هتل پنج ستاره در روسیه به همراه نقشه ها و تصاویر
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات:50
  • حجم فایل:10 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————————————————–

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل هتل پنج ستاره در روسیه،پاورپوینت تحلیل هتل پنج ستاره در روسیه،پاورپوینت تحلیل هتل پنج ستاره در روسیه،پاورپوینت تحلیل هتل پنج ستاره در روسیه،پاورپوینت تحلیل هتل پنج ستاره در روسیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.