نمونه موردی هتلنمونه موردی هتل خارجی

پاورپوینت تحلیل هتل نارویل لهستان

پاورپوینت تحلیل هتل نارویل لهستان

کد محصول:A 3

 

هتل نارویل و مجموعه های وابسته به آن ، از جمله مجموعه های اسپا و سالن های کنفرانس ، در شهر سروک لهستان درنزدیکی دریاچه زیگرنسکی و حدود 40 کیلومتری ورشو واقع شده است . در واقع این مجموعه ترکیبی از یک هتل مجلل ، مرکز همایش های مدرن و مجموعه آبی و ماساژ منحصر به فرد می باشد . جانمایی سایت پروژه در مجاورت رودخانه و نیز جنگلی زیبا ، سبب شکل گیری فضایی شگفت انگیز شده است .در ادامه با سایت آشیان نو همراه باشید تا پاورپوینت تحلیل هتل نارویل لهستان تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

پاورپوینت تحلیل هتل نارویل لهستان

اولویت در طراحی این مجموعه،طراحی ساختمانی بود تا دارای هماهنگی کامل با زمینه و محیط زیست بوده و کمترین دخالت را در سایت داشته باشد . درختان موجود در سایت پروژه ،الهام بخش اصلی ایده های طراحی این هتل می باشند ،که توسط تیم معماری KM   پرورش یافته و این مجموعه زیبا شکل گرفته است.

در زمینه موضوع ذکر شده فوق ، زیبایی، سن و انرژی که ماهیت وجودی یک درخت به انسان می دهد، تاثیر بر روند فکر کردن بر روی پروژه دارد ، این موارد سبب شکل گیری جداره ای با فرم ارگانیک و هماهنگ با محیط اطراف ، در اطراف فضاهای کافه تریا ، کریدور ها ، آپارتمان ها ، استخر های شنا و ماساژ و . . . شده است .

بلوک های ساختمانی توسط جنگل های بلوط موجود به یکدیگر مرتبط می باشند و بدین واسطه طبیعت نیز به درون فضاهای معماری نفوذ پیدا می کند . سرمایه گذاری بر روی پروژه در سال 2008 آغاز شد ، هنگامی که KM  مسئولیت طراحی این پروژه را به دست گرفت ، هدف ،ساخت مجموعه ای با روح و زنده و نیز تا حدی رمز آلود بود .

این مجموعه اقامتی،دارای محیطی عرفانی و رمز آلود می باشد ، فضاهای پرپیج و خم، درختان بسیار ، آکواریوم ،آبشار ، جداره های سبز عمودی و . . .  که بر جذابیت و منحصر به فرد بودن فضا می افزاید . معمار پروژه، از ابتدا تا طراحی جزئیات پروژه حضور مستمر داشته و از هر جنبه ای،حضور وی ملموس بوده است.

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل هتل نارویل لهستان به همراه نقشه ها و تصاویر
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات:48
  • حجم فایل:10 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————————————————–

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت تحلیل هتل نارویل لهستان،پاورپوینت تحلیل هتل نارویل لهستان،پاورپوینت تحلیل هتل نارویل لهستان،پاورپوینت تحلیل هتل نارویل لهستان،پاورپوینت تحلیل هتل نارویل لهستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.