نمونه موردی سینماپایان نامه فرهنگسراپایان نامه مرکز قرهنگیدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله فرهنگسرارساله مجموعه فرهنگیطرح نهایی فرهنگسراطرح نهایی مجتمع فرهنگی

 رساله مرکز فرهنگی ایرانیان در کانادا

 رساله مرکز فرهنگی ایرانیان در کانادا+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :V 3

رساله مرکز فرهنگی ایرانیان در کانادا

سرعت و هیاهوی زندگی مدرن سبب شده مردم تعامل کمتری با محیط اطرافشان داشته باشند و همراه با رشد روز افزون شهر، نسبت به شهر خویش بیگانه تر شوند. ارتیاطات وسیع بین المللی و همچنین انتخاب کشوری دیگر برای سکونت یا پذیرش واژه مهاجر بر این بحران می افزاید. این در حالی است که هر آینه سرعت ساخت و ساز بیشتر و خلا فضاهای جمعی در حال افزایش است. فضاهای عمومی که با ایجاد تصویری از محیط و هویت بخشی به اجتماع، مقری برای فعالیت های اجتماعی فراهم می آورد، مورد غفلت واقع شده است. آنچه بر معماری امروز ضروری می نماید، این است که علاوه بر جوابگویی و برآورده ساختن نیازهای کاربران، می بایست دارای کیفیتی مناسب بوده تا بتواند تعاملات فرد با محیط و اجتماع خویش را تقویت کند.

در ادامه با سایت آشیان نو همراه باشید تا پایان نامه مرکز فرهنگی ایرانیان در کانادا تقدیم شما عزیزان گردد.

 رساله مرکز فرهنگی ایرانیان در کانادا

 عینی ترین تجربه ای که ضرورت نیازِ تعاملات کاربران با محیط ساخته شده را آشکار می سازد حضور در فضاهایی است که به سبب عدم تطابقشان با نیازهای ایشان متروک مانده و یا به درستی مورد استفاده قرار نمی گیرند. فضاهایی بی هویت که هیچ نقشی در ذهن ِ کاربران و شهروندان ایجاد نمی کنند و اگر هم به زندگی خود ادامه دهند هرگز صحنه اجرای سناریوی طراح خود نبوده اند. حاصل فضاهایی است خاکستری، یکنواخت. فضاهایی متروک ، فضاهایی سرد و بی روح. آنچه در این تحقیق مد نظر قرار گرفته است، وظیفه فراموش شده ی معماران است. معمارانی که بدون در نظر گرفتن خلاقیت، سیمای شهر خاکستری مهاجر را فراموش کرده و مردم و شهر را از یکدیگر جدا نموده اند.

 رساله مرکز فرهنگی ایرانیان در کانادا

در این پژوهش به مفهوم تعامل پرداخته شده و عوامل متعددی چون شناخت صحیح نیازهای اجتماعی ، به جای در نظر گرفتن خواسته های فردی طراح مد نظر قرار گرفته و با درنظر گرفتن فعالیت هایی که به صورت موقت در فضا روی می دهند تا نیازهای مهاجران و نسل جدید آنها را تامین نمایند ( رویدادها) ، همچنین دسترسی پذیری برای عموم مردم ، که می توانند در تعامل فرهنگ ها با محیط کالبدی موثر باشند مد نظر قرار گرفته و سعی شده با بررسی عوامل فوق دستاویزی برای ارائه به طراحان معماری و شهری ارائه داده شود. در ادامه به سودمندی های حاصل از در نظر گرفتن تعاملات شهروندان با محیط پرداخته و در انتها نیز با بررسی نمونه های موفق در سراسر دنیا، عوامل فوق در هر یک جستجو شد. همچنین از آنجا که موضوع این رساله طراحی مجموعه ای فرهنگی در خارج از کشور است، در تقرب به طرح سعی شد ، اصول و مبانی نظری رساله مد نظر قرار گرفته شود.


مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله مرکز فرهنگی ایرانیان در کانادا+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 رساله مرکز فرهنگی ایرانیان در کانادا+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مرکز فرهنگی ایرانیان در کانادا+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مرکز فرهنگی ایرانیان در کانادا+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.